جمعه 07 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 502 13:19 1401/11/25

در حال برگزاری : رویداد توسعه ایده‌های فناورانه در صنعت سنگ آهن

در حال برگزاری : رویداد توسعه ایده‌های فناورانه در صنعت سنگ آهن

 به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر؛این همایش در چهار محور کلی هوشمندسازی، روش‌های نوین اکتشاف، فرآوری سنگ آهن‌های پیچیده و افزایش بهره وری معدنکاری برنامه ریزی شده است.

براساس این گزارش؛ در شش ماه گذشته ۱۵۰ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد که در مجموع ۳۰ دانشگاه و شرکت دانش بنیان و تعداد ۳۸ فناور در این رویداد شرکت کردند.

همچنین پس از دو مرحله داوری کمیته علمی و صنعتی، تعداد ۴۲ ایده به مرحله نهایی راه یافتند که در مرحله نهایی داوری ۱۰ ایده انتخاب شدند.

بر این اساس؛ تعداد ۲۰ شرکت دانش بنیان و هسته فناور همکار با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، در نمایشگاه دستاورد‌های دانش بنیان در این رویداد به معرفی محصولات خود می‌پردازند. 

گفتنی است؛ به ایده‌های برتر علاوه بر اهدا لوح و جایزه، قرارداد‌های پژوهشی منعقد خواهد شد.

در طی این رویداد که در حال برگزاری است آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ًضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر در رابطه با برقراری هرچه بیشتر ارتباط میان شرکت های بزرگ و با ارزش افزوده بالا، با شرکت های دانش بنیان سخنانی را ایراد کردند.

 

در ادامه وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو در طی سخنرانی با تاکید بر چهار محور اصلی این همایش، هوشمندسازی، روش‌های نوین اکتشاف، فرآوری سنگ آهن‌های پیچیده ، افزایش بهره وری معدنکاری و برنامه ریزی های آینده در این زمینه ها توضیحاتی را ارائه کرد.

معدن مدیا | وجیه اله جعفری مدیرعامل ایمیدرو شد

 

 

سخنران بعدی این رویداد روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با توضیحاتی درباره سرمایه گذاری خطرپذیر در کشور ما که 85 درصد اقتصاد در دستان بخش دولتی است، از شرکت گل گهر و پیشگامی آن در سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود که چنین شرکت هایی تاثیرگذاری روزافزونی در رشد و پیشرفت اقتصاد کشور داشته باشند. 

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور شد -  بازار

 

پایان خبر

برچسب: اکتشاف ، جهان اقتصاد ، گل گهر ، دانش بنیان ، بهره وری ، هوشمندسازی ، اخبار روز ، فرآوری



https://jahaneghtesad.com/direct/502


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |