شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 9312 05:10 1402/08/18
مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان:

ایران از دانش بالایی در صنعت توزیع برق برخوردار است

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان:

ایران از دانش بالایی در صنعت توزیع برق برخوردار است

مانور تعمیرات پیشگیرانه شبکه فشار متوسط هوایی منطقه مارشنان، با حضور فرماندار و شهردار کوهپایه، مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان و مدیران صنعت برق استان پس از حضور بر سر مزار «شهدای منطقه فشارک» آغاز شد .شایان ذکر است :

کوه مارشنان( در حدود ۶۰ کیلومتری شمال‌ شرق کلانشهر اصفهان و ۲۳ کیلومتری شمال شهرستان کوهپایه قرار دارد، این کوه با ارتفاع سه هزار و ۳۳۰ متر در ۱۵ کیلومتری جنوب شرق «زفره» از توابع شهرستان کوهپایه و سه کیلومتری روستای فشارک از توابع شهرستان کوهپایه در استان اصفهان واقع است

 

مهرداد دادخواه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان  در حاشیه اجرای مانور تعمیرات پیشگیرانه شبکه فشار متوسط هوایی منطقه «مارشنان» افزود: خودکفایی در صنعت برق مرهون «حرکت جهادی» است و کشور در حال تحریم و جنگ اقتصادی، تنها با مدیریت و عزم جهادی می‌تواند به موفقیت برسد.

 

وی ادامه داد:«مدیریت جهادی» یعنی بکارگیری تمام توان، نیرو و تجهیزات در اختیار در جهت رسیدن به اهداف و این مدیریت در صنعت توزیع برق نهادینه شده است و گذشتگان این عرصه نیز بخوبی وظایف خود را انجام و شبکه و تجربیات خود را در اختیار نسل بعد قرار داده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: صنعت توزیع برق بدنبال آن است که در کنار مدیریت جهادی به کمک «مدیریت دانش»، تجربیات متخصصان و کارشناسان این حوزه را مستند و ثبت کند و آن را در اختیار نسل بعد قرار دهد و در مانور امروز نیز تبادل تجربیات از اهداف تعیین شده است و بسیاری از شرکت‌کنندگان در مانور برای نخستین بار در این منطقه حضور یافته‌اند.

 

دادخواه تصریح کرد: حرکت روبه رشد صنعت توزیع برق در سایه مدیریت جهادی چشمگیر است و سال گذشته متوسط نرخ خاموشی در منطقه شرق اصفهان حدود ۱۳۰ دقیقه و سال ۱۳۹۳ افزون بر یک هزار و ۱۰۰ دقیقه بود و همه همکاران عملیاتی، ادارای، پیمانکاران و مجموعه صنعت توزیع برق در ارتقای این شاخص موثر هستند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: مانور امروز با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فشار متوسط و همچنین افزایش پایداری تامین برق مشترکین به طول چهار کیلومتر با هزینه افزون بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شد.

 

وی یادآور شد: سال گذشته بدلیل بارش برف سنگین، شبکه فشار متوسط در «قلّه کوه مارشنان» مدتی مُختل و در زمان کوتاهی، با حضور ماموران شرکت توزیع برق این مشکل برطرف شد.

 

دادخواه افزود: شبکه فشار متوسط منطقه مارشنان، حدود ۶ کیلومتر مسیر کوهستانی و سخت‌گذر دارد که امروز تعمیرات پیشگیرانه چهار کیلومتر آن با موفقیت اجرا شد.

 

وی تصریح کرد: شبکه فشار متوسط منطقه مارشنان، بیشترین ارتفاع در بین شبکه‌های موجود در حوزه شرکت توزیع برق اصفهان را داراست.

 

برچسب: صنعت برق ، اصفهان ، توزیع برق اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/9312


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |