یکشنبه 18 شهریور، 1403

کدخبر: 17651 11:30 1403/04/24

انعقاد بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال قرارداد در شرکت گاز استان اصفهان

دسته‌بندی: استان‌ها

انعقاد بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال قرارداد در شرکت گاز استان اصفهان

دسته‌بندی: استان‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از انعقاد بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال قرارداد در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری با اشاره به اینکه در مجموع تعداد ۳۸ پیمان در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ منعقد شده افزود: از این تعداد ۲۹ مورد مربوط به پیمان‌های سرمایه‌ای و ۹ مورد مربوط به پیمان‌های جاری است.

 وی ارزش کل پیمان‌های منعقد شده در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ را بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال قرارداد عنوان کرد.

 عسکری در خصوص برخی فرایندهای امور پیمان‌ها گفت: برگزاری انواع مناقصات و مزایده‌ها؛ تعیین برآورد ریالی پیمان‌ها؛ تهیه، تدوین و تنظیم و بررسی اسناد مناقصات و مزایده‌ها و انعقاد انواع قراردادها، از جمله وظایف مهم شرکت است که در امور پیمان‌ها انجام می‌گیرد.

 وی با اشاره به پیاده‌سازی کلیه مناقصات این شرکت در بستر سامانه ستاد خاطرنشان کرد: این شرکت وظیفه انعقاد قراردادهای جاری و سرمایه‌ای با پیمانکاران مربوطه باتوجه‌به ضوابط قانونی از طریق اجرای قانون برگزاری مناقصات و اعمال آیین‌نامه خرید خدمات مشاوره به‌منظور ارائه خدمات گازرسانی به بیش از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت استان پهناور اصفهان را برعهده دارد.

 وی افزود: کلیه پیمانکاران برای همکاری با شرکت گاز استان اصفهان از طریق سامانه ستاد نسبت به قراردادهای جاری و سرمایه‌ای شرکت مطلع شده و با انجام فرایند مناقصه فقط از طریق آن سامانه، جذب فعالیت‌های این شرکت می‌شوند.

 عسکری در پایان عنوان کرد: کمیسیون مناقصات و کمیته فنی بازرگانی از ارکان مهم و بااهمیت این شرکت است که نقش ویژه‌ای را در فرایند انتخاب تأمین‌کنندگان به عهده دارد.

 

برچسب: شرکت ملی گاز ایران ، اصفهان ، شرکت گاز استان اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/17651


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |