شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 6850 08:47 1402/06/03

افزایش چند درصدی تعداد دانش آموزان در برخی شهرها

دسته‌بندی: آموزش ، استان‌ها

افزایش چند درصدی تعداد دانش آموزان در برخی شهرها

دسته‌بندی: آموزش ، استان‌ها

امسال با رشد ۳درصدی تعداد دانش آموزان شهرستان خمینی شهر به بیش از ۷۰هزار دانش آموز رسیده است.

به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد؛ رئیس اداره آموزش‌ و پرورش خمینی‌شهر گفت: در حال حاضر با رشد دانش آموز در مقاطع مختلف روبرو هستیم و از طرفی مهاجرین زیادی به شهر ما کوچ کرده اند که همین امر موجب شده بیش از هفتاد هزار دانش آموز در شهرستان خمینی شهر امسال در مدارس خمینی شهر مشغول به تحصیل باشند.

علیرضا توکلی در نشست خبری با خبرنگاران با ارائه گزارش عملکرد خود در آموزش و پرورش خمینی شهر اظهار داشت: باید توجه داشت که دانش‌آموزان آموزش و پرورش این شهرستان در سطح ملی و استانی در این بازه زمانی در بخش علمی، ورزشی و فرهنگی رتبه‌های خوبی را کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کمبود معلم از چالشهای سال تحصیلی پیش رو برای ما به شمار می آید  ادامه دادبا پیگیریهای لازم ، طرح‌ معلمان خرید خدمات امسال نیز بر حسب نیاز پابرجاست وادامه خواهد یافت.

رئیس اداره آموزش و پرورش خمینی شهر گفت :

امسال با رشد ۳درصدی تعداد دانش آموزان به بیش از ۷۰هزار دانش آموز رسیده است که بیش از ۳۰۰ واحد آموزشی در شهرستان وجود دارد که حدود ۵۴ واحد فرسوده و از این تعداد ۲۰مورد آن خطر آفرین است.

درادامه وی به  اجرای طرح ساخت کلاس درس؛ به جای ساخت مدرسه تو سط خیرین  مدرسه ساز اشاره کرد و گفت به همت خیرین خبرهای خوبی در آینده در ساخت و بهره برداری از مجموعه های مختلف شهر خواهیم شنید.

توکلی افزود: برای نخستین بار ۴واحد آموزشی به طور خاص و غیردولتی  به تحصیل اتباع خارجی در شهرستان خمینی شهر اختصاص یافته است تا درمقاطع ابتدایی و راهنمایی تحصیل نمایند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب و انتصاب مدیران با حساسیت و بر مبنای معیارهای اساسی نظام تعلیم و تربیت صورت می پذیرد افزود سعی ما بر این است که با چینش درست مدیران و معلمین در مدارس مختلف شهرستان به بهترین نحو سال تحصیلی جدید را آغاز نماییم.

 
برچسب: جهان اقتصاد ، دانش آموزان ، آموزش و پرورش ، فرهنگی ، ورزشی ، اتباع خارجی ، اخبار روز ، تحصیل ، خمینی شهر ، مدرسه ، مهاجرین



https://jahaneghtesad.com/direct/6850


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |