جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 136837 14:07 1399/12/23
۱۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده اختصاص یافت

۱۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده اختصاص یافت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
۱۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده اختصاص یافت

۱۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده اختصاص یافت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، نوبخت در مراسم رونمایی از قطار ملی مترو اجرای این پروژه را نهادی از همکاری دولت و مدیریت شهری دانست و افزود: در سال گذشته در افتتاح یکی از ایستگاه‌های مترو آمادگی سازمان برنامه و بودجه برای توسعه دامنه این نوع همکاری‌ها را مطرح کردم چرا که گسترش دامنه این همکاری‌ها فرصت استفاده از تبصره پنج که عمدتا معطوف به پشتیبانی دولت است فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: این تبصره در ساخت و نوساز اتوبوس‌های فرسوده در تهران قابل استفاده است.

نوبخت با تاکید بر این‌که امروزه دامنه این همکاری‌ها توسعه یافته است، خاطر نشان کرد: از این رو ۲۱۰۳ میلیارد تومان برای سال ۱۳۹۹ عنوان بخشی از حمایت مالی دولت به شهرداری و مدیریت شهری را اعلام می‌کنیم هرچند که در این زمینه معاونت علمی نیز همکاری‌هایی داشته است.

نوبخت ادامه داد: علاوه بر آن ۱۸۵۰ میلیارد تومان روال سنوات گذشته و جزو تعهدات دولت است که سازمان برنامه و بودجه انجام داده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به چالش‌های شهرداری با بانک مرکزی با بیان این‌که در تلاش هستیم این مشکل مرتفع شود، اظهار کرد: در حوزه نوسازی اتوبوس‌ها ۱۰۳ میلیارد تومان از مجموعه تعهدات ملی مربوط به این سازمان است که اقساط آن متناسب با میزان پیشرفت طرح پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر ۱۵۰ میلیارد تومان برای بازسازی ۱۰ هزار تاکسی فرسوده جزو تعهدات ما است و امروز با امضای قراردادی در این زمینه اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر این‌که اجرای چنین پروژه‌هایی علاوه بر آنکه پیامی برای داخل دارد پیامی برای بدخواهان نیز دارد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران بدانند که فراتر از تحریم‌ها، چرخ توسعه کشور متوقف نمی‌شود. ما در حالی چهارمین سال تحریم‌های سخت و محاصره اقتصادی را می‌گذرانیم که کشور در حال توسعه است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |