پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 175672 14:05 1401/01/17
یک پیشنهاد نفتی در هیأت دولت تصویب شد

یک پیشنهاد نفتی در هیأت دولت تصویب شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
یک پیشنهاد نفتی در هیأت دولت تصویب شد

یک پیشنهاد نفتی در هیأت دولت تصویب شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، هیأت دولت در نشست امروز چهارشنبه خود که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، مصوب کرد شرکت‌های مجری طرح‌های پالایشی دارای مجوز قانون، پس از احراز توانمندی مالی و تأیید طرح توسعه و تکمیل زنجیره ارزش توسط وزارت نفت به عنوان شرکت مجری طرح تکمیل زنجیره ارزش محسوب شود و در عین حال این وزارت‌خانه را مجاز به اصلاح مجوز صادره قبلی آنها دانست.

اعضای دولت با رویکرد ایجاد قابلیت تغییر مجوز طرح‌های پالایشی به طرح‌های پتروپالایشگاهی به این پیشنهاد رأی موافق دادند.

هیأت وزیران در ادامه این نشست با صدور مجوز ورود، ترخیص و شماره‌گذاری سه دستگاه آمبولانس اهدایی به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، امام خمینی (ره) و هفده شهریور شهرستان آمل در استان مازندران با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پرداخت نکردن سود بازرگانی موافقت کرد.

دولت همچنین مسئولیت صدور مجوز ورود، ترخیص و شماره‌گذاری تمامی خودروهای اهدایی خاص را به وزارت صنعت، معدن و تجارت تفویض کرد.

خودروهای خاص اهدایی شامل تمامی خودروهای غیرسواری شخصی خاص که از طرف دولت‌ها، اشخاص، نهادها و مؤسسات خارجی به‌صورت رایگان به دولت، شهرداری‌ها، دانشگاه ها، مدارس، مؤسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی، شرکت‌های صنعتی و معدنی، مؤسسات خیریه و عام المنفعه، حوزه‌های علمیه و بقاع متبرکه اهدا شده و غیرقابل فروش و انتقال به غیر است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |