جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 194725 11:50 1401/06/17
یک مقام روس از ورود محصولات صنعتی ایران به بازار روسیه استقبال کرد

یک مقام روس از ورود محصولات صنعتی ایران به بازار روسیه استقبال کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
یک مقام روس از ورود محصولات صنعتی ایران به بازار روسیه استقبال کرد

یک مقام روس از ورود محصولات صنعتی ایران به بازار روسیه استقبال کرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، ورونیکا نیکیشینا، رئیس "مرکز صادرات روسیه" در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در مسکو گفت که محصولات صنعتی ایران پتانسیل و چشم‌انداز بسیار بالایی برای به دست آوردن جایگاه قابل توجه در بازار روسیه دارند.

وی ادامه داد: انتخاب و کیفیت محصولات ایرانی شایسته تحسین است و به همین دلیل است که بازرگانان روسی با علاقه فراوان پیشنهادات همکاران ایرانی خود را ارزیابی می‌کنند. این نمایشگاه گام مهمی برای افزایش کمیت کالاها خواهد بود که فهرست محصولات عرضه شده از ایران به روسیه و از روسیه به ایران را گسترش خواهد داد.

این مقام روس همچنین تصریح کرد: در مورد صنعت ساخت و ساز ایران هم باید بگویم که نه تنها کیفیت بالا، بلکه طراحی عالی نیز از ویژگی‌های آن است.

بنابر گزارش اسپوتنیک، نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران روز ۱۶ شهریور در مجموعه نمایشگاهی کروکوس اکسپو مسکو افتتاح شد. بیش از ۴۵ شرکت از ایران محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. این محصولات شامل مصالح ساختمانی، کالاهای خانگی، متالورژی و محصولات شیمیایی است.

اتاق تعاون ایران (ICC) برگزارکننده این نمایشگاه است.

این نمایشگاه در حالی برگزار شده است که ولادیمر پوتین،  رییس جمهور روسیه روز چهارشنبه در یک کنفرانس اقتصادی گفت که تلاش‌های غرب برای به انزوا کشاندن روسیه موثر نخواهد بود، چراکه مسکو به فرصت‌های جدیدی در ایران، کشورهای خاورمیانه و آفریقا روی خواهد آورد.

پوتین که در یک فروم اقتصادی در شهر ولادیوستوک روسیه صحبت می‌کرد، همچنین با اشاره به تحریم‌های اقتصادی کشورهای غربی علیه مسکو به دنبال در گرفتن جنگ اوکراین گفت: به انزوا کشیدن روسیه غیرممکن خواهد بود و روسیه در برابر تلاش‌های غرب برای کنار گذاشتن کشور ما از جامعه جهانی، ایستادگی خواهد کرد.

رئیس جمهور روسیه افزود: ما الان بدون شک روی ساختن زیرساخت‌هایمان در شرق[روسیه] و ایجاد کریدور شمال- جنوب و توسعه بنادرمان در دریای سیاه و دریای آزوف متمرکزیم. این امر فرصت‌های جدیدی برای دسترسی شرکت‌های روسی به بازارهای ایران، هند، کشورهای خاورمیانه و آفریقا و همچنین به منابع این کشورها ایجاد می‌کند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |