شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 116863 16:14 1399/08/03
گوشت قرمز گران تر شد

گوشت قرمز گران تر شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
گوشت قرمز گران تر شد

گوشت قرمز گران تر شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از تسنیم، علی‎اصغر ملکی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در ارتباط با افزایش قیمت گوشت گوسفندی در هفته های اخیر اظهار کرد: دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز به دلیل گرانی گوسفند زنده است به طوری که قیمت گوسفند زنده به یکباره از 44 تا 45 هزار تومان به 57 تا 58 هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: به طور معمول از هر کیلو گرم گوسفند زنده نیم کیلوگرم گرم گوشت به دست می آید و طبیعی است که با افزایش قیمت گوسفند نرخ گوشت نیز در قصابی و فروشگاه ها افزایش یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی ادامه داد: از دو هفته قبل 12 هزار تومان به قیمت گوسفند زنده اضافه شده و قیمت گوشت قرمز را نیز حدود 24 هزار تومان بالابرده است.

علی‎اصغر ملکی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در ارتباط با افزایش قیمت گوشت گوسفندی در هفته های اخیر اظهار کرد: دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز به دلیل گرانی گوسفند زنده است به طوری که قیمت گوسفند زنده به یکباره از 44 تا 45 هزار تومان به 57 تا 58 هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: به طور معمول از هر کیلو گرم گوسفند زنده نیم کیلوگرم گرم گوشت به دست می آید و طبیعی است که با افزایش قیمت گوسفند نرخ گوشت نیز در قصابی و فروشگاه ها افزایش یابد. رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی ادامه داد: از دو هفته قبل 12 هزار تومان به قیمت گوسفند زنده اضافه شده و قیمت گوشت قرمز را نیز حدود 24 هزار تومان بالابرده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |