جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 146588 14:50 1400/04/08
گل نرگس میزبان رنگ و زندگی

گل نرگس میزبان رنگ و زندگی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
گل نرگس میزبان رنگ و زندگی

گل نرگس میزبان رنگ و زندگی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نمایشگاه هنرهای تجسمی «رنگ و زندگی» در رشته نقاشی در سبک و تکنیک‌های متنوع روز سه شنبه ۸ تیرماه به صورت حضوری توسط دکتر سروری معاون فرماندار تهران و با حضور میثم مرادی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افتتاح شد. این نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا دربرگیرنده آثار نقاشی از هنرمندان سعیده آرین، بنفشه احمدزاده، پروین حسین‌زاده تبریزی، حمید جعفری شکیب، نگار جهانگیری مرفه، فرهنگ عاطفی، بهداد نجفی و حسن نوروزنیا است.
کیوریتور نمایشگاه بهداد نجفی اسدالهی که خود نیز از هنرمندان شرکت‌کننده در این رویداد می‌باشد هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج هنر و فعالیت‌های هنری در سطح جامعه و نیز گردآوری سبک‌ها، اندیشه‌ها و محتوای هنری گوناگون در زیر یک سقف با هدف تلاقی ایده‌ها و رشد و توسعه ایده‌پردازی و خلاقیت نزد هنرمندان و هنردوستان بیان نمود.
همچنین مریم وحیدنیا مسئول ارتباطات نمایشگاه ضمن اظهار خوشنودی از استقبال هنرمندان و شرکت فعالانه آنها با آثاری منتخب در این نمایشگاه، از عموم علاقه‌مندان برای بازدید از این مجموعه با رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت نمود.
بازدید هنردوستان و هنرمندان از این نمایشگاه از تاریخ هشتم لغایت یازده تیر ماه از ساعت ۱۲ الی ۲۰ در نگارخانه گل نرگس واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران به نشانی خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان سهروردی، شماره 130، امکانپذیر است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |