پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 122166 15:15 1399/09/09
کیش میزبان مسابقات ملی و بین المللی تنیس خاکی

کیش میزبان مسابقات ملی و بین المللی تنیس خاکی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
کیش میزبان مسابقات ملی و بین المللی تنیس خاکی

کیش میزبان مسابقات ملی و بین المللی تنیس خاکی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش ، محمد تقی امیری خراسانی مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با بیان اینکه زیرساخت های خوب ورزشی در کنار امکانات مناسب اقامتی جزیره کیش را به گزینه ای کم نظیر برای میزبانی از مسابقات و اردوهای تدارکاتی تیم های داخلی و خارجی تبدیل کرده است گفت : ازابتدای بهمن امسال 5 دوره رقابت تنیس خاکی درسطح ملی و بین المللی در کیش برگزار می شود.
امیری خراسانی افزود : این 5 رویداد ورزشی باعنوان " 1ماه باتنیس خاکی درکیش " فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های خوب جزیره در زمینه گردشگری ورزشی و همچنین جذب سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت اقتصادی درجزیره کیش است.
به گفته وی، مسابقات ملی تنیس جام حذفی بانوان و آقایان ، مسابقات بین المللی جوانان (ITF) ، تنیس ساحلی و تنیس باولیچر(ویژه جانبازان و معلولان) 5 دوره رقابت هایی هستندکه از اول بهمن درجزیره کیش آغازشده و تا یک ماه ادامه خواهند داشت.
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش اظهارداشت : رقابت های تنیس ساحلی و تنیس باولیچر(ویژه جانبازان و معلولان) دو رویداد ورزشی مهم است که امسال و برای نخستین بار است در جزیره کیش برگزارمی شود.
امیری خراسانی با اشاره به سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش درراستای رونق گردشگری ورزشی گفت: درطول این مسابقات که بارعایت کامل ضوابط بهداشتی برگزار میشود بیش از800 ورزشکار، مربی، کارشناس و مسئولان تیم های ورزشی به جزیره کیش سفرخواهندکرد و فرصت مناسبی برای رونق گردشگری منطقه ایجاد می شود.
لازم به ذکر است میزبانی کیش برای مسابقات بین المللی جوانان(ITF) درتقویم فدراسیون جهانی تنیس نیز ثبت شده است و ورزشکاران خارجی و داخلی علاقمند به شرکت در این مسابقات از طریق درگاه اینترنتی فدراسیون جهانی تنیس برای حضور درمسابقات جزیره کیش نام نویسی می کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |