جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 5599 15:37 1393/07/06
کيانوش‌راد : جرياناتي از حفظ انسجام اصلاح‌طلبان ناخشنودند

کيانوش‌راد : جرياناتي از حفظ انسجام اصلاح‌طلبان ناخشنودند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
کيانوش‌راد : جرياناتي از حفظ انسجام اصلاح‌طلبان ناخشنودند

کيانوش‌راد : جرياناتي از حفظ انسجام اصلاح‌طلبان ناخشنودند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

    برداشتي که در هشت سال گذشته حاکم بود و تقويت شد اين بود که برخي از افراد تصور مي‌کردند با يکدست شدن مي‌توانند کشور را با حفظ آرامش به سمت پيشرفت سوق دهند اما واقعيت نشان داد که حاکميت يک جناح مي‌تواند آسيب‌هاي فراواني را در پي داشته باشد.

يک فعال سياسي اصلاح‌طلب تاکيد کرد: جرياناتي وجود دارند که از حفظ انسجام اصلاح‌طلبان ناخشنودند و شکست خود را در اتحاد اصلاح‌طلبان مي‌بينند و بنابراين طبيعي است که به دنبال شکاف‌هاي کاذب و ايجاد چنددستگي در ميان اصلاح‌طلبان باشند.
محمد کيانوش‌راد در گفت‌وگو با   ايلنا، در خصوص وضعيت فعلي اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان با توجه به تجارب تلخ و شيرين سال‌هاي گذشته مي‌بايست با هوشياري تمام مانند سال 92 نشان دهند که از ظرفيت کافي رسيدن به تفاهم و اجماع برخودارند و اين اجماع را تداوم بخشند.
وي ادامه داد: تداوم حفظ اجماع و تفاهم نه تنها در کوتاه‌مدت براي اصلاح‌طلبان مشخص و نمودار مي‌شود بلکه به رفتارهاي منسجم به مي‌تواند جريان تاثيرگذار براي کشور باشد.
نماينده مردم اهواز در مجلس ششم شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه حضور اصلاح‌طلبان در فعاليت‌هاي سياسي مي‌تواند به ارتقا، رشد و شکوفايي جريانات سياسي کشور کمک کند، اظهار داشت: بدون آنکه قصد حمايت يکسو از اصلاحات را داشته باشم، واقعيت آن است که اصلاح‌طلبان در مجموع، از برنامه‌هاي منجسم‌ و آينده‌نگر در تمامي ابعاد سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي به شکلي سيستماتيک برخوردار هستند و اين مسئله در ميان اصولگرايان نيز مورد اشاره و تاکيد قرار مي‌گيرد.
کيانوش‌راد با بيان اينکه ساخت کشور در پرتو يک جناح و يک دست شدن مسئولان اجرايي، قضايي و مقننه نخواهد بود، تصريح کرد: برداشتي که در هشت سال گذشته حاکم بود و تقويت شد اين بود که برخي از افراد و ارکان حاکميت تصور مي‌کردند با يکدست شدن مي‌توانند کشور را با حفظ آرامش به سمت پيشرفت سوق دهند اما واقعيت نشان داد که حاکميت يک جناح مي‌تواند آسيب‌هاي فراواني را در پي داشته باشد.
عضو شوراي مرکزي انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه‌ها با يادآوري اينکه حاکميت مطلقه يک جناح امکان فعاليت و کار سياسي از جناح‌هاي سياسي ديگر سلب خواهد شد، خاطرنشان کرد: در هشت سال گذشته و بالاخص از سال 88 به اين سو، شاهد بوديم که دولت آقاي احمدي‌نژاد فضا را براي فعاليت برخي از جناح‌هاي تاثيرگذار مسدود کرد.
وي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان مي‌توانند با تدوين برنامه‌هاي کوتاه‌مدت و درازمدت و حفظ انسجام تحت هدايت سيدمحمد خاتمي در تحولات آتي کشور نقش‌آفرين باشند، ابراز داشت: البته بايد توجه داشت جرياناتي وجود دارند که از حفظ انسجام اصلاح‌طلبان ناخشنودند و شکست خود را در اتحاد اصلاح‌طلبان مي‌بينند و بنابراين طبيعي است که به دنبال شکاف‌هاي کاذب و ايجاد چنددستگي در ميان اصلاح‌طلبان باشند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |