چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 111887 11:53 1399/06/19
کمک مومنانه کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی به نیازمندان

کمک مومنانه کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی به نیازمندان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
کمک مومنانه کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی به نیازمندان

کمک مومنانه کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی به نیازمندان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و یاران با وفایشان، در پی شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور و تاسی از فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر کمک به اقشار آسيب ديده از بيماري کرونا، دومين رزمايش همدلي، مواسات و کمک مومنانه در روز ۱۷ شهريور با مشارکت همکاران گاز خراسان شمالي انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مومنانه، اظهارداشت: رزمایش کمک مومنانه با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص کمک  به نيازمندان و آسيب‌ديدگان بيماري کرونا انجام شد و همکاران شركت گاز خراسان شمالي در راستاي مسئوليت اجتماعي خود اقدام به تهيه بسته هاي معيشتي، بهداشتي و لوازم التحرير نمودند كه در اين اقدام خداپسندانه ۲۲ بسته حمايتي به ارزش ۴۰ ميليون ريال شامل ۱۵ قلم شامل مواردي همچون برنج، روغن، گوشت و غيره تهيه و توزيع شد.

وی ادامه داد: با تلاش هایی که از سوی همکاران ما در حوزه بسیج شرکت گاز استان در شناسایی افراد نیازمند صورت گرفت، تمامی بسته ها به دست این افراد رسیده است.

میربلوکی اظهار داشت: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری‌های خود، زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرده که مصداق این ايثارگري، رزمايش کمک مومنانه بود که الحمدا... نه تنها کارکنان اين شرکت، بلكه همه اقشار جامعه در اين اقدام خداپسندانه مشاركت خوبي داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: درمرحله نخسترزمایش کمک مومنانه ، ۴۰ بسته معیشتی با ارزش ۵۰ میلیون ریال تهیه گردید و همچنین با همکاری گروه جهادي بسيج شرکت گاز استان، يک باب منزل مسکوني نيمه تمام يک خانواده نيازمند در حاشيه شهر بجنورد که در اثر زلزله سال ۱۳۹۶ تخريب شده بود بازسازي گرديد.

گفتنی است، پیش از این نیز، مرحله نخست رزمایش مواسات و همدلی و همچنین برنامه نذر قربانی (ذبح ابراهیمی) با حضور پر رنگ کارکنان گاز استان همراه بود که با کمک های نقدي جمع آوري شده و با توجه شرايط موجود و استقبال صورت گرفته، پيام همدلي و همراهي اين عزيزان همچنان ادامه خواهد داشت.

در پایان شایان ذکر است در مرحله نخست این رزمایش، مدیرعامل این شرکت و همکاران از آسایشگاه سالمندان شهر آشخانه بازدید نمودند و مطابق نیازهای شناسایي شده، تعدادي اقلام مورد نياز اين مجموعه توسط کارکنان شرکت گاز تهيه شده بود که تقديم آسايشگاه شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |