جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 5103 15:13 1393/06/17
کشور در بهترين شرايط امنيتي قرار دارد

کشور در بهترين شرايط امنيتي قرار دارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
کشور در بهترين شرايط امنيتي قرار دارد

کشور در بهترين شرايط امنيتي قرار دارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

دادستان کل کشور با بيان اينکه مسئولان بايد با جريان‌هاي معاند و ناهنجاري‌ها برخورد جدي داشته باشند، گفت: با اين وجود ايجاد نشاط سياسي در کشور يک ضرورت است.


به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدابراهيم رييسي در حاشيه نشست معاونان سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري‌هاي سراسر کشور گفت: طبق گفته رهبري بايد انتقاد وجود داشته باشد اما تخريب نداشته باشيم. آزادي بيان بايد وجود داشته باشد اما تهمت و دروغ بايد خط قرمز باشد.
وي اظهار کرد: من در جلسه امروز تاکيد کردم قانون بايد محور فعاليت تمام دستگاه‌ها باشد و همه خود را موظف به رعايت قانون بدانند.
دادستان کل کشور همچنين با بيان اينکه دادستان‌ها در سراسر کشور در جلسات شوراي تامين استان‌ها شرکت مي‌کنند، خاطرنشان کرد: آنها ارتباط خوبي با نيروي انتظامي، استانداري‌ها و مرزباني دارند که اين همکاري مي‌تواند برخورد با جرايم را تضمين کند. ما نمي‌گذاريم کساني که به دنبال اختلاف در امنيت کشور هستند ميدان داشته باشند.
رييسي در ادامه با اشاره به اينکه قاچاق موادمخدر يک پديده سياسي است، خاطرنشان کرد: پشت پرده قاچاق موادمخدر دست قدرت‌هاي بزرگ را مي‌بينيم. از زمان حضور ناتو در آمريکا مواد مخدر، صنعتي شده و حجم توليد آن هم بالا رفته است که اين اقدام يک جنايت عليه بشريت است و جمهوري اسلامي و دستگاه‌هاي انتظامي و قضايي مصمم به برخورد با قاچاق موادمخدر هستند.
دادستان کل کشور در پايان درباره جلسه برگزار شده در وزارت کشور، گفت: هدف اين جلسه ايجاد هماهنگي بين همه بخش‌هاي امنيتي کشور است. امروز به برکت حضور مردم، رهبري مقام معظم رهبري و تلاش دولت و ساير قوا بيش از هر زماني در کشور امنيت وجود دارد و با تمام توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمن ما امروز در بهترين شرايط امنيتي در مرزها و در داخل کشور قرار داريم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |