جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 179740 13:34 1401/02/27
کشف 203 تن کالای اساسی

کشف 203 تن کالای اساسی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
کشف 203 تن کالای اساسی

کشف 203 تن کالای اساسی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

‌به گزارش جهان اقتصاد به نقل از فارس، صاحب حجتی با اشاره به اصلاح نظام یارانه‌های برخی اقلام و کالاهای اساسی و ضروری مردم، اظهار داشت: سازمان اموال تملیکی مسئولیت جمع آوری، نگهداری و فروش اموال قاچاق، متروکه، ضبطی و قضایی را بر عهده دارد و در این راستا تلاش می‌کند کالاهای اساسی و مورد نیاز سفره مردم را در اختیار متولیان تنظیم بازار قرار دهد.

سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه قاچاقچیان و سودجویان در صدد بر هم زدن آرامش و معیشت مردم هستند، تصریح کرد: بر اساس گزارش های واصله در چهار استان کرمانشاه، لرستان، اصفهان و فارس بالغ بر ۳۵ تن روغن خوراکی و ۱۶۸ تن برنج قاچاق کشف و برای تعیین تکلیف در اختیار این سازمان قرار گرفته است.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه ۲۰۳ تن کالای اساسی کشف شده به زودی روانه بازار می شود‌، تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانیم مایحتاج و اقلام ضروری مردم را هر چه سریع‌تر و با قید فوریت تعیین تکلیف و روانه بازار کنیم.

وی ادامه داد: این اقدام پس از دستور مراجع قضایی و با همکاری دستگاه های مسئول به سرعت در حال پیگیری و انجام است.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی به شعار حمایت از تولید اشاره کرد و یادآور شد: سال ۱۴۰۰ این سازمان توانست با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی براساس سند تحولی در دولت مردمی بیش از ۶۸۰ میلیارد تومان کالا شامل مواد اولیه و واسطه ای را در ۵ ماهه پایانی سال در اختیار واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی قرار دهد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |