جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 109718 09:35 1399/06/03
کدام نمادها در وال استریت بیشترین رشد را داشتند؟

کدام نمادها در وال استریت بیشترین رشد را داشتند؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
کدام نمادها در وال استریت بیشترین رشد را داشتند؟

کدام نمادها در وال استریت بیشترین رشد را داشتند؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، تا پیش از آغاز بحران کرونا، شاخص های بورسی آمریکا طولانی ترین دوره رشد متوالی خود در تاریخ معاصر این کشور را تجربه کردند. با این حال انتظار می رود تحت تاثیر کرونا و کاهش سطح فعالیت های اقتصادی، بزرگ ترین اقتصاد جهان امسال بین چهار تا هفت درصد کوچک شود که بدترین عملکرد این کشور در قرن بیست و یکم خواهد بود. با این حال برخی از نمادهای بورس در این کشور با وجود این شرایط هم رشد محسوسی داشته اند.

آمازون
در طول یک دهه اخیر ارزش سهام شرکت آمازون بیش از ۱۲ برابر شده است و بی جهت نیست که جف بزوس- مدیرعامل و بنیان گذار این شرکت اکنون ثروتمندترین فرد در آمریکا و جهان است. اگرچه رشد درآمدهای آمازون امسال از سال های قبل کمتر خواهد بود اما سهامداران این شرکت می توانند امیدوار به رشد ۲۰ درصدی درآمدهای امسال این شرکت باشند.

فیس بوک
با وجود حواشی فراوان ایجادشده برای فیسبوک در ماه های اخیر، ارزش سهام این شرکت در سال جاری ۱۰ درصد رشد داشته است. اگرچه این رشد قابل مقایسه با رشد ۵۶ درصدی ثبت شده در سال قبل نیست.

آلفابت گوگل
سرمایه گذاری زیادی روی هوش مصنوعی و نسل آینده سیستم های هدایتگر انجام داده است و بنابراین سهم مناسبی برای کسانی به شمار می رود که افق زمانی بلندتری را در نظر گرفته اند.

فیور
ارزش سهام این شرکت تنها چهار میلیارد دلار است که در مقایسه با ارزش تریلیون دلاری غول های آمریکایی رقم ناچیزی است اما نکته جالب اینکه ارزش سهام این شرکت تنها در سه ماهه دوم امسال ۸۲ درصد رشد داشته است.

مایکروسافت
ارزش بازار این شرکت اکنون به ۱.۶ تریلیون دلار رسیده است و تغییرات سیاستی تیم مدیریتی جدید در افزایش سودآوری آن موثر بوده است. در حال حاضر بیل گیتس، بنیان گذار این شرکت دومین فرد ثروتمند در جهان است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |