شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 10347 15:22 1393/11/27
کاوه سجادی حسینی :  "شب، بیرون" فیلمی مستقل است که حرف  برای گفتن دارد

کاوه سجادی حسینی : "شب، بیرون" فیلمی مستقل است که حرف برای گفتن دارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
کاوه سجادی حسینی :  "شب، بیرون" فیلمی مستقل است که حرف  برای گفتن دارد

کاوه سجادی حسینی : "شب، بیرون" فیلمی مستقل است که حرف برای گفتن دارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

فیلم «شب بیرون » به کارگردانی «کاوه سجادی حسینی » از روز یکشنبه 26 بهمن در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است. به گزارش روابط عمومی گروه هنروتجربه ،در این فیلم که به تهیه کنندگی «پرویز پرستویی » ساخته شده است بازیگرانی هم چون «سهیلا گلستانی»، «باران کوثری»، «هومن سیدی» ،"نگار عابدی "و ....حضور دارند و ماجرای دختری است که پیش از مهاجرت شبی را می خواهد در خیابانهای تهران با گرفتن فیلم سپری کند . در این مسیر او به همراه برادر و یکی از دوستانش با آدمهای متفاوتی َآشنا می شود و از مکانهای خاطره انگیزی هم چون تئاترشهر، حسن آباد، راه آهن و ... عبور می کند. این فیلم روز یکشنبه ساعت 16و 20 در سینما کوروش، ساعت 18 در خانه هنرمندان ، ساعت 19 در سینما هویزه مشهد و سوره اصفهان و موزه سینما به نمایش در می آید

کاوه سجادی حسینی کارگردان فیلم "شب بیرون "با اشاره به این که گروه سینمایی «هنر و تجربه»  روز به روز در حال رشد است و مخاطب خود را به دست آورده است، گفت  :«جای خوشحالی است که مدیران سینما و فرهنگی دلشان برای فیلمسازان جوان می تپد اکران فیلم ها برای این مدیران از هر اتفاق دیگری مهم تر است. »

این کارگردان درباره چگونگی ساخت فیلمش گفت:« فیلم از جهاتی فیلم تجربی است. فیلم به لحاظ ساختاری، تجربی نیست اما به لحاظ اجرا دست به یک تجربه نو در سینما زدیم. در واقع از یک بودجه خیلی پائین فیلم سینمایی ساختیم و همه گروه تلاش کردند تا با کمترین هزینه این فیلم ساخته شود. به صورت تیمی کارکردن در تمام دنیا وجود دارد وخوشبختانه تا کنون برای ما نتیجه بخش هم بوده است. »

برای سجادی حسینی  این فیلم فاصله ای از لحظه ورودش به سینما وساخت  فیلم بلند است. البته  تا پیش از فیلم "شب، بیرون" تله فیلم های زیادی ساخته بود. او که ساخت  حدود 10 فیلم کوتاه و 8 تله فیلم را در کارنامه اش دارد ، تاکید کرد :« این فیلم یک فیلم تجربی است. فیلمی که شاید در سینمای بدنه باشد و وارد چرخه اکران عمومی نشود. فیلمی مستقل است که حرف های زیادی برای گفتن دارد. »



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |