سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 6497 15:33 1393/08/13
کارگردان پرویز مطرح کرد  کسی از دیدن این فیلم ناراضی نخواهد بود

کارگردان پرویز مطرح کرد کسی از دیدن این فیلم ناراضی نخواهد بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
کارگردان پرویز مطرح کرد  کسی از دیدن این فیلم ناراضی نخواهد بود

کارگردان پرویز مطرح کرد کسی از دیدن این فیلم ناراضی نخواهد بود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مجید برزگر گفت: مطمئن هستم مخاطبان فیلم «پرویز» از دیدن آن ناراضی نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، فیلم «پرویز» به کارگردانی مجید برزگر که در جشنواره سی‌و‌یکم فجر نمایش داده شد و علاوه بر جلب نظر منتقدان داخلی، در جشنواره‌های خارجی زیادی هم موفق به کسب جایزه شده است،‌ از 16 آبان‌ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

برزگر درباره آغاز نمایش این فیلم در سینماها پس از دو سال به خبرنگار ایسنا گفت: فکر می‌کنم مخاطب فیلم‌هایی شبیه «پرویز» با فیلمی مواجه می‌شود که شاید در سلیقه و عادت عمومی که برای فیلم دیدن وجود دارد، جای نگیرد، چون تفاوت‌های عمده‌ای با آثار دیگر دارد.

وی ادامه داد:‌ این گونه فیلم‌ها بخش نادیده سینمای ایران هستند که مخاطب خود را پیدا می‌کنند و او را ناراضی از سینما بیرون نمی‌فرستند.

این کارگردان همچنین افزود: ممکن است فیلم «پرویز» مشابه مدل ذهنی تماشاگران نباشد، اما بدون تردید مخاطبان از دیدن آن ناراضی نخواهند بود حتی اگر آن را دوست نداشته باشند.

برزگر اظهار کرد: برخی فیلم‌ها مانند «پرویز» برای جذب مخاطب به هر قیمتی دست به هر کاری نمی‌زند و مخاطب خود را دست کم نمی‌گیرد، مخصوصا اینکه بسیاری از فیلم‌هایی که در جریان اصلی سینما ساخته می‌شوند بیشتر، از الگوهایی که جواب داده پیروی می‌کنند، اما من تلاش کردم در «پرویز» بدون هیچ ملاحظه‌کاری همه آنچه را که درست‌ است، استفاده کنم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |