پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 1421 12:38 1393/02/03
چکش حراج بر لوازم شخصي "بروس ‌لي" ‏

چکش حراج بر لوازم شخصي "بروس ‌لي" ‏

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
چکش حراج بر لوازم شخصي "بروس ‌لي" ‏

چکش حراج بر لوازم شخصي "بروس ‌لي" ‏

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

دوستداران و هواداران بروس لي چهره رزمي‌کار فقيد فيلم‌هاي اکشن مي توانند لباس هاي و لوزام جانبي هنرهاي رزمي او را خريداري کنند.‏
برخي از وسايل شخصي بروس لي شامل لباس‌ها و وسايلي که وي در حين انجام هنرهاي رزمي از آنها استفاده مي کرد، هفته آينده زير چکش حراج مي‌روند‎.
‎در حراجي که 29 آوريل (9 ارديبهشت) در لس آنجلس انجام مي‌شود، اين وسايل در معرض فروش قرار مي‌گيرند. امکان خريد اينترنتي از اين حراجي نيز وجود دارد‎.
‎يکي از اين لباس‌ها کاپشن کتاني خاکستري است که متعلق به بروس لي بود و او بارها آن را پوشيده بود و حالا همسر و دخترش آن را براي خريدار امضا کرده‌اند. در داخل اين کاپشن ليندا لي همسر لي نوشته است: "اين يکي از محبوبترين کاپشن‌هاي بروس بود‎".
‎ليندا لي در سال 1964 و وقتي بروس لي در هنگ کنگ بازيگر و فيلمساز بود با وي ازدواج کرد و زندگي مشترکشان تا سال 1973 و درگذشت اين بازيگر ادامه داشت. او اين لباس را بيست سال پس از مرگ همسرش نگه داشته بود و بعد آن را در يک حراجي در لس آنجلس به قيمت 40 هزار دلار به فروش گذاشت‎.
‎ديگر وسايلي که زير چکش حراج مي‌روند شامل ابزار هنرهاي رزمي وي مانند لباس چرمي ماهاگوني رنگ، کيسه بوکس ، کمربند کشي و ديگر وسايلي از اين دست است. ساعت مچي وي نيز به قيمت پايه 20 هزار دلار در اين حراجي براي فروش گذاشته مي‌شود‎.
‎بروس لي خالق فيلم‌هايي چون "اژدها وارد مي‌شود" با تمرکز بر کونگ فوي کلاسيک در آثارش هواداران زيادي براي اين سبک از فيلم‌ها ايجاد کرد. او بر اثر خونريزي مغزي در سال 1973 و در 32 سالگي درگذشت



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |