شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 2698 14:03 1393/04/01
چرا تلويزيون ترانه خواجه‌اميري را پخش نمي‌کند؟

چرا تلويزيون ترانه خواجه‌اميري را پخش نمي‌کند؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
چرا تلويزيون ترانه خواجه‌اميري را پخش نمي‌کند؟

چرا تلويزيون ترانه خواجه‌اميري را پخش نمي‌کند؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

در حالي که فدراسيون فوتبال مبلغ 30 ميليون تومان براي توليد سرود رسمي تيم ملي در جام جهاني هزينه کرده است، اين ترانه به دلايل نامعلوم از صدا و سيما پخش نمي‌شود


.
به گزارش ايسنا،‌ "دروازه‌هاي دنيا" عنوان ترانه تيم ملي فوتبال براي جام‌ جهاني 2014 است و قرار بود اين قطعه امسال در جام جهاني همراه تيم ملي فوتبال کشورمان باشد تا درعين صميميت و سادگي، هيجان ببخشد و علاوه بر ايجاد همبستگي در ذهن مخاطبان ايراني در سراسر جهان نقش بندد.
اين قطعه به سفارش فدراسيون فوتبال توليد شده و با اينکه خواجه ‌اميري اين قطعه را بدون چشمداشت مالي خوانده اما گفته مي‌شود، توليد اين تک‌آهنگ 30 ميليون تومان هزينه برداشته است.
ترانه اين قطعه را روزبه بماني سروده و بهروز صفاريان هم آن را تنظيم کرده است تا قطعه‌اي درخور تيم ملي کشورمان توليد شود اما با اينکه تيم ملي تاکنون دو بازي مهم را پشت سرگذاشته، آن قطعه آن طور که بايد از رسانه ملي شنيده نمي‌شود تا ماحصل زحمات اين هنرمندان توسط مخاطبان فوتبال مورد ارزيابي قرار گيرد.
در حال حاضر برنامه تلويزيوني "2014" با اجراي عادل فردوسي‌پور پر مخاطب‌ترين برنامه اين شب‌هاست که از شبکه 3 سيما به روي آنتن مي‌رود و در حالي که اين برنامه به پخش قطعات هنرمندان مختلف مي پردازد، قطعه "دروازه‌هاي دنيا" از طريق اين برنامه به گوش نمي‌رسد که براي خيلي از مخاطبان ايجاد سوال مي‌کند.
اگر قرار بود، موسيقي احسان خواجه‌اميري صرفا در آرشيو فدراسيون فوتبال يا صدا و سيما قرار گيرد، چه لزومي داشت براي ساخت اين قطعه هزينه و مراسم رونمايي براي آن برگزار شود؟
هنوز هيچ توضيحي در اين راستا ارائه نشده است اما حداقل انتظار مي‌رفت که اين قطعه قبل يا پس از پخش مسابقات ايران شنيده شود که اين اتفاق هم رخ نداد و هنوز معلوم نيست که اين قطعه دقيقا چه کاربري براي تيم ملي فوتبال دارد؟



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |