جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 12881 14:21 1394/03/03
چاپ اسناد قلابی در سازمان نظام مهندسی

چاپ اسناد قلابی در سازمان نظام مهندسی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
چاپ اسناد قلابی در سازمان نظام مهندسی

چاپ اسناد قلابی در سازمان نظام مهندسی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رییس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به دستگیری عده ای از مهندسان در بخش گاز سازمان نظام مهندسی گفت: واقعیت این است که به خاطر فضای انتخاباتی نمی توانیم از خطای متخلفان و متقلبان در حوزه گاز بگذریم.

اکبر ترکان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حواشی انتخاباتی در سازمان نظام مهندسی، تاکید کرد: تخلف عده ای در نظام مهندسی آن هم در آستانه برگزاری ششمین دوره انتخابات حاشیه نیست بلکه خود متن است.

وی ادامه داد: متقلبان اسناد حوزه گاز دستگیر شده‌اند و سختگیرانه ترین برخورد را با آنها خواهیم داشت چراکه در غیر این صورت حقوق مصرف کنندگان و بهره برداران به خطر می افتد.

ترکان با بیان اینکه برای رسیدگی به پرونده متخلفان بخش گاز در وزارت راه و شهرسازی تیمی تشکیل شده است، گفت: واقعیت این است که در سازمان نظام مهندسی عده‌ای برگه ها و اسناد قلابی چاپ کرده‌اند و ‌ما به شدت پیگیر موضوع تخلف در سازمان نظام مهندسی هستیم و دستگیرشدگان تحت پیگرد هستند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به تغییر ضوابط و مقررات انتخابات نظام مهندسی گفت:‌ وزارت راه و شهرسازی شیوه نامه انتخابات را مورد بازنگری قرار داده است و نکته هایی را هم آقای مظاهریان،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی در این شیه نامه مورد توجه قرار داده است که در سالم برگزار شدن انتخابات موثر خواهد بود.

وی افزود: شیوه نامه جدید در سازمان نظام مهندسی هم مورد بررسی قرار می گیرد و این شیوه نامه جدید در برگزاری انتخابات دوره ششم سازمان نظام مهندسی مبنای کار است.

 
 
 


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |