جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 10343 15:19 1393/11/27
پورنجاتی :  فرش قرمز برای ائتلاف با اصولگرایان پهن نکرده‌ایم

پورنجاتی : فرش قرمز برای ائتلاف با اصولگرایان پهن نکرده‌ایم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
پورنجاتی :  فرش قرمز برای ائتلاف با اصولگرایان پهن نکرده‌ایم

پورنجاتی : فرش قرمز برای ائتلاف با اصولگرایان پهن نکرده‌ایم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس ششم تاكید كرد: اصلاح‌طلبان نه امروز و نه هیچ موقع دیگری از طریق معاملات سیاسی و برخوردهای شبه‌دلالی سیاسی وارد عرصه قدرت نمی‌شوند

احمد پورنجاتی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص اظهارات اخیر یكی از سران اصولگرا مبنی بر اینكه با اصولگرایان تندرو ائتلاف می‌كنیم اما با اصلاح‌طلبان هرگز٬ گفت: به سهم خود٬ و به عنوان یك شهروند كه البته كم و بیش در عرصه سیاست حضوری دارم از آقای باهنر تشكر می‌كنم زیرا حداقل در این مرتبه بسیاری از متدها و روش‌های بازی در چند نقش را مورد استفاده قرار ندادند.

وی ادامه داد: نتیجه قابل درك از سخنان آقای باهنر٬ اعتراف ضمنی و قابل فهم به شكاف جبهه اصولگرایی است٬ كه به رغم برخی اظهارات متناقض كه گاه برای فاصله‌گذاری میان مواضع جبهه اصولگرا با عملكرد و كارنامه آنچنانی دوره حاكمیتی یكپارچه‌شان در ده سال اخیر ابراز می‌كنند، یك نفر در جریان اصولگرا و در موقعیت آقای باهنر٬ برای نخستین بار می‌گوید ما همه یكی هستیم و اگرچه ممكن است اختلافات جزئی تاكتیكی داشته باشیم اما از منتهاالیه جریان عاقل‌تر و واقع‌نگرتر اصولگرا تا طیف تندرو و افراطی این جبهه همگی یکی هستیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با طرح این سوال كه آیا همه اصولگرایان چنین نگرشی را قبول دارند٬ اظهار داشت: باید منتظر بود چهره‌های شاخص اصولگرا كه در دو سال اخیر سعی كردند دامان خود را از آنچه در دوران جریان یكدست اصولگرایی در ده سال اخیر با حمایت اصولگرایان انجام داد، منزه نگه دارد٬ نسبت به این سخنان موضع‌گیری و مرزبندی كند.

پورنجاتی با بیان اینكه سخنان باهنر این شائبه را ایجاد می‌کند که گویا اصلاح‌طلبان برای ائتلاف با اصولگرایان فرض قرمز پهن كرده‌اند، تصریح كرد: هرگز سخنی از ائتلاف با این افراد مطرح نشده و هرگز هم چنین نخواهد شد. بنابراین نباید افكارعمومی را فراموشكار تلقی كنیم و نباید هم دست پیش گرفت تا پس بیفتیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ششم افزود: آقایان برای چاره‌سازی شكاف‌های عمیق جریان اصولگرا٬ باید همانند دوم خرداد به این فكر كنند كه مشكل چنددستگی و فروپاشی‌شان چیست؟



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |