پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 147947 15:12 1400/04/22
پلتفرم نوین استخدام نیروی کار رونمایی شد

پلتفرم نوین استخدام نیروی کار رونمایی شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
پلتفرم نوین استخدام نیروی کار رونمایی شد

پلتفرم نوین استخدام نیروی کار رونمایی شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، در حاشیه رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی با رویکرد و ارائه جدیدترین دستاوردها در حوزه جذب و استخدام نیرو از پلتفرم نوین استخدام نیروی کار رونمایی شد. این پلتفرم در واقع یک سامانه نوین و هوشمند استخدام در بازار کار است.

یاسر نثاری، دبیر علمی این رویداد با اشاره به همکاری حدود ۵۰۰ شرکت برتر ایران با این پلتفرم و ارائه آماری از اولویت کارفرمایان در جذب نیروی کار و چالش های موجود در استخدام، امیدوار شد که فرایند استخدام نیروهای کار از طریق این پلتفرم سهل تر و اصولی تری شود و از منابع انسانی به نحوه احسنت استفاده و از هدر رفتن نیروهای انسانی جلوگیری شود.

از طریق  پلتفرم ایران HR رزومه افراد جویای کار بارگذاری می شود و کارفرمایان با  انتشار  آگهی می توانند افراد مورد نیاز خود در آن شغل مورد نظر را جذب کنند، به نوعی ارتباط مستقیم بین افراد جویای کار و کارآفرینان ایجاد می شود.

در این رویداد محسن مکرمی، مدیر ارشد توسعه منابع انسانی یکی از شرکت‌های استارتاپی با تشبیه سازمان به ساختار یک درخت گفت: سازمان ها باید فرآیندی روبه رشد با مشکلات کمتر را برای نسل بعدی و آینده سازمان فراهم کنند.

در این رویداد که از سوی انجمن شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت و با حضور مدیران سازمان های پویا و اساتید منابع انسانی در کشور برگزار شد، به بررسی و ارائه راهکارهای مختلف و اساسی ترین مسائل مرتبط با حوزه منابع انسانی و استخدام نیروی کار و اهمیت آن پرداخته شد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |