پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 3267 15:14 1393/04/21
پروانه معصومي: چرا اصرار داريم سريال مناسبتي بسازيم؟!

پروانه معصومي: چرا اصرار داريم سريال مناسبتي بسازيم؟!

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
پروانه معصومي: چرا اصرار داريم سريال مناسبتي بسازيم؟!

پروانه معصومي: چرا اصرار داريم سريال مناسبتي بسازيم؟!

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

پروانه معصومي که نسبت به ساخت سريال‌هاي مناسبتي تلويزيون انتقاد دارد‌، مي‌گويد: مهم‌ترين حرفم درباره‌ي ساخت سريال‌هاي مناسبتي همچون رمضان، اين است که اصلا چه لزومي دارد سريال مناسبتي بسازيم وقتي خوب هم از آب درنمي‌آيند؟
اين بازيگر سينما و تلويزيون در گفت‌وگو با ايسنا، در اين زمينه تاکيد کرد: آنچه که مدت‌هاست مرا به فکر انداخته اين است که وقتي مي‌توانيم با فراغ بال يک سريال خوب بسازيم وهمان کار را در مناسبتي مثل ماه رمضان پخش کنيم، چرا حتما اصرار داريم سريال مناسبتي براي تلويزيون بسازيم و چه لزومي دارد وقتي فقط چند ماه مانده به اين ايام، با عجله سريال بسازيم؟ مساله‌اي که هميشه برايم عجيب بوده اين است که مدام مي‌گويند براي مناسبت ماه رمضان و... کار مي‌سازيم! اين در حالي است که وقتي مي‌شود از قبل يک کار خوبي را آماده کرد چرا فشرده بايد کار کنيم.
 وي که در سريال‌هاي رمضاني چون "ملکوت‌"، "مثل هيچ کس" و "راز پنهان" ايفاي نقش داشته‌، ارزيابي‌اش از سريال‌هاي ماه رمضان امسال را اينگونه ارائه داد: از سريال‌هاي امسال تلويزيون خيلي خوشم نيامد چرا که معتقدم سريال‌ها بايد مثل زندگي آدم‌ها باورپذير باشند. متاسفانه سريال‌هايمان يا آنچنان با شکوه و پر زرق و برق مي‌شوند که اصلا نمي‌دانيم کجا هستند و يا خيلي رده پايين هستند. در کل من فکر مي‌کنم سريال‌هاي مناسبتي تلويزيون حد وسط ندارند.
اين بازيگر پيشکسوت همچنين با انتقاد از يکي از سريال‌هاي رمضاني تلويزيون خاطرنشان کرد: دلم نمي‌خواهد اسمي از سريال‌ها ببرم ولي در کل تا به حال هيچکدام برايم جذابيتي نداشتند. يکي از سريال‌هاي امسال از نظر من اصلا بازي‌هاي خوبي نداشت، به نوعي که گاهي بعضا ديده مي‌شود وقتي ديالوگي از سوي بازيگر خوانده مي‌شود، صدا و چهره به هيچ عنوان با هم همخواني ندارند که اين خيلي وحشتناک است.
او سپس به سريال‌هايي همچون "مثل هيچ کس" و "ملکوت" اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال سريال‌ "مثل هيچ کس" و "ملکوت" که هردو از مجموعه‌هاي رمضاني تلويزيون بودند، از جمله کارهاي باورپذير محسوب مي‌شوند که مردم آنها را باور کرده بودند و به نوعي بيننده با آنها همذات‌پنداري مي‌کرد.
معصومي در پايان گفت‌وگوي خود با ايسنا درخصوص کارهاي جديدش براي تلويزيون گفت: فعلا کار جديدي براي تلويزيون ندارم. اخيرا براي بازي در يکي از سريال‌هاي رمضان پيشنهاد داشتم اما به دليل اينکه بايد چيزي حدود سه ماه از خانه‌ام در شهر گيلان دور مي‌ماندم و در تهران مي‌ماندم، نتوانستم اين پيشنهاد را بپذيرم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |