سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 1940 15:00 1393/02/31
پذیرش سه شرکت تولیدی جدید در بورس کالا

پذیرش سه شرکت تولیدی جدید در بورس کالا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
پذیرش سه شرکت تولیدی جدید در بورس کالا

پذیرش سه شرکت تولیدی جدید در بورس کالا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه بازارسرمایه : مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران از پذیرش سه شرکت تولیدکننده جدید در بورس کالای ایران خبر داد.
«منوچهر میرزایی» با بیان اینکه سه شرکت پذیرش شده در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی فعالیت خود را آغاز می کنند، گفت: طی اردیبهشت ماه، شرکتهای بازرگانی الوند پارس سپاهان، قیصر جنوب کنگ و پاسارگاد عایق پارس در بورس کالا پذیرش شدند که  به تبع آن قیر و عایق رطوبتی تولیدی آنها نیز به عنوان کالای مشابه پذیرش شد .
مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران سپس توضیح داد : شرکت بازرگانی الوند پارس سپاهان به عنوان تولید کننده قیر متعهد شده است، شرایط عرضه را بگونه ای فراهم کند که حداقل دوبار در ماه عرضه در بورس داشته باشد. ضمن آنکه این شرکت همچنین متعهد به عرضه 70 درصد از کل تولید خود در بورس کالای ایران است .
میرزایی در ادامه با بیان تعهدات عرضه عایق رطوبتی توسط شرکت پاسارگاد عایق پارس ، گفت : این تولید کننده عایقهای رطوبتی نیز متعهد است، شرایط عرضه را بگونه ای فراهم کند که حداقل دوبار در ماه عرضه در بورس داشته باشد و 70 درصد از کل تولید خود را در بورس کالای ایران عرضه کند.
وی افزود : شرکت قیصر جنوب کنگ نیز متعهد شده است، شرایط عرضه را بگونه ای فراهم کند که حداقل دوبار در ماه عرضه قیر در بورس داشته باشد. ضمن آنکه این شرکت همچنین متعهد به عرضه 80 درصد از کل تولید خود در بورس کالای ایران است .
شایان ذکر است، شرکت بازرگانی الوند پارس سپاهان در شهر مورچه خورت استان اصفهان تاسیس شده و  ظرفیت اسمی تولید آن 20 هزار تن در سال است. همچنین ظرفیت اسمی تولید شرکت قیصر جنوب کنگ که در شهر بندرلنگه استان هرمزگان واقع می باشد، 60 هزار تن در سال است.
گفتنی است، ظرفیت تولید عایقهای رطوبتی در شرکت پاسارگاد عایق پارس در شهر ساری 20 میلیون متر مربع در سال می باشد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |