شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 132185 15:43 1399/11/18
پایان سفر استانی مدیران صنعت بیمه کشور به خوزستان

پایان سفر استانی مدیران صنعت بیمه کشور به خوزستان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
پایان سفر استانی مدیران صنعت بیمه کشور به خوزستان

پایان سفر استانی مدیران صنعت بیمه کشور به خوزستان

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

سفر استانی ۴ روزه مدیران صنعت بیمه کشور به استان خوزستان با حضور دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا ، دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره  بیمه "ما" و عضو هیات رییسه سندیکای بیمه گران کشور به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"  در نخستین برنامه این سفر نشست هم‌اندیشی استاندار و مدیران شورای اداری استان خوزستان با مدیران صنعت بیمه کشور در محل استانداری خوزستان در اهواز تشکیل شد.

در این دیدار بر  ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاری، تولید و دارایی های مردم به عنوان ماموریت های جدی صنعت بیمه تاکید شد و طرفین در خصوص نهادینه سازی فرهنگ بیمه و همگانی شدن محصولات آن با حمایت و همراهی نهادها و سازمان ها به اتفاق نظر رسیدند.

در ادامه، نشست تخصصی فعالان شبکه فروش بیمه استان خوزستان با رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا، اعضای هیات عامل نهاد ناظر، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و تنی چند از مدیران عامل شرکت ها برگزار شد و نمایندگان شبکه فروش ضمن  طرح مسائل و مشکلات خود از تلاش های سیاستگذاران در ارتقای جایگاه صنعت بیمه قدردانی کردند.

رئیس شورای عالی بیمه از نمایندگان شبکه فروش خواست با ورود به عرصه های نوین و دستیابی به تکنیک های مدرن فروش از فضای سنتی فاصله بگیرند.

وی در همین خصوص اظهار داشت: حمایت از استارت آپ های بیمه ای با هدف تقویت بازار بیمه صورت گرفته و ما تسهیلاتی برای نمایندگان بیمه به منظور حضور در فضای دیجیتالی کسب و کار فراهم کرده ایم.

دکتر غلامرضا سلیمانی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر این نکته که کمبود بودجه نباید از طریق حق بیمه های مردم جبران شود، تصریح کرد: برای صیانت از حق بیمه‌های دریافتی و حقوق بیمه گذاران، برنامه های خوبی تدوین شده و با نهاد قانونگذار نیز رایزنی های انجام شده است.

مدیران ارشد صنعت بیمه در بازدید از مجتمع قضایی ویژه تصادفات اهواز بر راه اندازی گسترده مجتمع های قضایی ویژه تصادفات تاکید  و این موضوع را عامل  افزایش سطح رضایت عمومی و کاهش میزان تخلفات و تقلبات دانستند.

در این بازدید حسن مرادی _رییس مجتمع قضایی رسیدگی به تخلفات اهواز_ با قدردانی از توجه نهادناظر صنعت بیمه و مدیران شرکت های بیمه در بازدید از این مجموعه به طرح مسائل و مشکلات بیمه ای در سطح استان پرداخت.

وی از ارتقای سطح رسیدگی به پرونده های تصادفات استان در این مجتمع قضایی خبر داد و گفت: شتاب قضایی در حوزه رسیدگی به پرونده های تصادفات با تقویت بدنه کارشناسی از روند رو به رشدی برخوردار است.

در ادامه این سفر، مقامات بلندپایه صنعت بیمه نشست صمیمانه ای با  حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار و در خصوص چگونگی ارائه خدمات مطلوب تر به تمام آحاد جامعه در راستای حفظ کرامت انسانی گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز از اقدامات انجام شده توسط صنعت بیمه ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: خدمات صنعت بیمه علاوه بر انتشار از سوی رسانه‌ها می‌تواند از طریق تریبون‌های رسمی و غیررسمی دینی و مذهبی نیز ترویج و تبلیغ شود تا برکات آن طیف وسیع‌تری از جامعه را تحت پوشش داشته باشد‌.

وی از متولیان و سیاستگذاران صنعت بیمه خواست تا چالش‌ها، پیشنهادها و راهکارهای مورد نظر خود را به صورت مکتوب در اختیار ائمه جمعه و جماعات قرار دهند تا در خصوص شیوه‌های ترویج فرهنگ بیمه، تصمیم‌گیری شود.

دکتر سلیمانی با تشریح طرح‌ها و برنامه‌های مردم محور و مسئولیت‌های اجتماعی صنعت بیمه به خدماتی نظیر تاسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی، پوشش های خاص هزینه‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، ایفای مسئولیت‌های ویژه صندوق تامین خسارت‌های بدنی و ادامه تمامی عملیات بیمه‌ای در زمان تحریم‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر علمای دینی توجه عموم مردم را به خدمات بیمه ای نظیر رشته بیمه های زندگی و تامین آتیه، معطوف کنند شرایط خدمت پذیری صنعت بیمه مطلوب تر خواهد شد.

در روز آخر، بازدید از منطقه شلمچه و ادای احترام به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس، حسن ختام برنامه های سفر استانی رییس کل بیمه مرکزی و هیات همراه به خوزستان بود.

گفتنی است در این سفر 4 روزه، تنی چند از مدیران عامل  شرکت های بیمه و مقامات ارشد صنعت بیمه، رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا  را همراهی کردند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |