پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 116461 10:43 1399/07/30
ویژگی‌های برتر بیمه کوثر

ویژگی‌های برتر بیمه کوثر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ویژگی‌های برتر بیمه کوثر

ویژگی‌های برتر بیمه کوثر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

جهش در تولید حق بیمه، استراتژی مداری، ارایه محصولات بیمه‌ای و نیز ارزشی بودن خدمات و عملکرد شرکت بیمه کوثر از ویژگی‌های برتر آن است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، رییس‌کل بیمه مرکزی در دهمین سالروز تاسیس بیمه کوثر که به صورت برخط برگزار شد، تصریح‌کرد: جهش شرکت کوثر در تولید حق‌بیمه و کسب حدود 5درصد از بازار بیمه‌ای کشور یکی از موفقیت‌های شرکت بیمه کوثر است.

غلامرضا سلیمانی عملکرد شرکت بیمه کوثر را هم‌ردیف شرکت‌های بیمه‌ای با سابقه 60سال دانست و گفت: امید است که این شرکت در ردیف 4 الی 5 شرکت برتر بیمه‌ای قرار گیرد.

وی از ورود شرکت‌های جدید در عرصه بیمه‌گری خبر داد و بیان‌کرد: 33 شرکت بیمه‌ای مستقیم، اتکایی و مناطق آزاد در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و مجوز فعالیت چهار شرکت در حال بررسی است که یکی از شرکت‌ها مجوز فعالیت را دریافت کرده است و مجوز سه شرکت دیگر در آینده نزدیک نیز صادر می‌شود.

رییس‌کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی یکی از عوامل ایجاد شرکت‌های بیمه است، اظهارکرد: شرکت‌های بیمه با رقابت در کیفیت خدمات، شناسایی ریسک‌های موجود و بهره‌مندی از منابع و تسریع در پرداخت خسارت‌ها می‌توانند اعتماد عموم جامعه به شرکت‌های بیمه را افزایش دهند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |