جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 137086 08:09 1399/12/25
وین با کیفیت ترین شهر اروپا

وین با کیفیت ترین شهر اروپا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
وین با کیفیت ترین شهر اروپا

وین با کیفیت ترین شهر اروپا

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، موسسه مرکر بر اساس معیارهایی همچون: نرخ وقوع جرم، مراقبت های درمانی، زیرساخت ها، کیفیت آبرسانی، میزان فساد، فرهنگ و آموزش، امکانات ورزشی، نگرانی های محیط زیستی و سطح درآمد شهروندان اقدام به معرفی بهترین شهرهای قاره سبز از نظر کیفیت زندگی کرد.
۱- وین- اتریش در سال های اخیر وین نه تنها بهترین شهر از نظر کیفیت زندگی در اروپا بلکه با کیفیت ترین در جهان بوده است. ۲- زوریخ- سوییس نخستین نماینده سوییس در ۱۰ شهر برتر اروپا که بالاترین کیفیت را از نظر محیط زیستی در جهان دارد.
۳- مونیخ- آلمان پربازدید ترین شهر در آلمان که پر از جاذبه های طبیعی، امکانات رفاهی و میزبان خودروسازی بی ام و است.
۴- دوسلدورف- آلمان یکی از قطب های اصلی صنعتی آلمان که سومین جامعه بزرگ ژاپنی ها در اروپا نیز محسوب می شود.
۵- فرانکفورت- آلمان قطب مالی و بانکی آلمان که شهروندان آن سرانه درآمد بسیار بالایی دارند.
۶- کپنهاگن- دانمارک با وجود هزینه بالای زندگی، مردم این شهر یکی از شادترین شهروندان در جهان هستند که از دلایل اصلی آن کیفیت بالای خدمات درمانی و تامین اجتماعی است.
۷- ژنو- سوییس سوییس همواره جز بهترین کشورهای جهان از نظر یفیت زندگی است پس دیدن تعداد بالای نماینده آن ها در بین شهرهای برتر جای تعجبی نخواهد داشت.
۸- بازل- سوییس یکی از بهترین شهرها برای دوست داران هنر با بیش از ۴۰ موزه و کلکسیون های فراوان از مجموعه های هنری خاص
۹- آمستردام- هلند شهری که به دوچرخه ها و معماری خاص خود شهرت دارد و یکی از بهترین وضعیت های امنیتی را در بین شهرهای اروپایی دارد.
۱۰- برلین- آلمان پایتخت آلمان و یکیاز بزرگ ترین شهرهای اروپا که بهترین وضعیت را از نظر امکانات سرگرمی در اروپا کسب کرده است.
رتبه دیگر شهرها:
در این رتبه بندی همچنین شهرهای باکو در رده پنجاه و هشتم، تفلیس پنجاه و ششم، سنت پترزبورگ پنجاه و چهارم، ایروان پنجاه و دو، استانبول چهل و هشت، آتن چهل و سه، بوداپست سی و هفت، رم سی و یکم، مادرید بیست و هشت، لندن بیست و پنج، پاریس بیست و دو، بروکسل هجدهم، استکهلم پانزدهم و هامبورگ در رد سیزدهم قرار گرفتند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |