جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 7603 13:06 1393/09/11
ولایتی:  مذاکرات هسته ای افق روشنی دارد

ولایتی: مذاکرات هسته ای افق روشنی دارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ولایتی:  مذاکرات هسته ای افق روشنی دارد

ولایتی: مذاکرات هسته ای افق روشنی دارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 گفت: مذاکرات هسته ای در حالی که هنوز در میانه راه است، افق روشنی دارد

به گزارش ایرنا، «علی اکبر ولایتی» روز (سه شنبه) در دیدار لاپو پیستللی معاون وزیر امورخارجه ایتالیا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای بر اساس قوانین بین المللی است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تاکید بر لزوم مبارزه همه کشورها با مقوله تروریسم اظهارداشت: در حال حاضر ما و منطقه در حال مبارزه با تروریسم هستیم چرا که این گروه ها خطر بزرگی برای تمام جهان محسوب می شوند و همه کشورها باید با این گروه ها مبارزه کنند.

ولایتی در ادامه با اشاره به روابط تاریخی جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا اظهارداشت: در سال های گذشته میزان مبادلات و روابط دو جانبه تا حدودی کاهش داشته اما در حال حاضر رو به گسترش است.

وی ادامه داد: تهران و رم روابط بسیار طولانی در زمینه های فرهنگی و سیاسی دارند و شاهد تلاش هایی برای گسترش روابط دو کشور هستیم.

معاون وزیر امورخارجه ایتالیا نیز در این دیدار با اظهار خوشحالی از سفر خود به تهران گفت: طی یک سال گذشته روابط ایتالیا و جمهوری اسلامی ایران رو به گسترش بوده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |