جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 7015 16:56 1393/08/27
وقتی شعله‌ها شما را دربرمی‌گیرند» منتشر شد

وقتی شعله‌ها شما را دربرمی‌گیرند» منتشر شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
وقتی شعله‌ها شما را دربرمی‌گیرند» منتشر شد

وقتی شعله‌ها شما را دربرمی‌گیرند» منتشر شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

       مجموعه داستان‌های «وقتی شعله‌ها شما را دربرمی‌گیرند» نوشته دیوید سداریس، طنزنویس و کمدین آمریکایی با ترجمه نادر قبله‌ای توسط نشر مروارید منتشر شد.

این کتاب نوشته دیوید سداریس به ترجمه نادر قبله‌ای در ۲۶۷ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰نسخه و با قیمت ۱۳۵۰۰ تومان، توسط انتشارات مروارید منتشر شد.

دیوید سداریس، طنزنویس، کمدین، نویسنده و مجری رادیویی آمریکایی است که در سال ۱۹۵۶ متولد شد. اسم او اولین بار در سال ۱۹۹۲، و با پخش برنامه خاطرات سانتالندش از رادیوی ملی آمریکا سر زبان‌ها افتاد.

از او مجموعه داستان‌های بسیاری منتشر شده و از بین آن‌ها کتاب وقتی شعله‌ها شما را دربرمی‌گیرند، در سال ۲۰۰۸ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. در همین سال، فروش کتاب‌های او به هفت میلیون نسخه رسید.

دیوید سداریس طنز نویس آمریکایی است که جذابیت طنزهایش رک و راست بودن آن است. شخصیت‌های داستان او، در نوشته‌هایش، نه با گستاخی، بلکه از روی سادگی، شخصیت‌‌های واقعی زندگی خودش هستند.

سداریس در مجموعه‌های داستانی‌اش، که در مجلات معتبری مثل نیویورکر منتشر شده و در برنامه‌های تلویزیونی بسیاری آن‌ها را اجرا کرده، به مسائل گوناگونی از قبیل اتفاقاتی که در دوران جوانی‌اش افتاده،زندگی خانوادگی‌اش، تحصیلاتش، تقابل با فرهنگ‌های دیگر کشورهای جهان، مشکلات داخلی آمریکا، روابط انسان‌ها، برخود آن‌ها با مرگ و... می‌پردازد.

داستان‌های این مجموعه عبارتند از: واگیر دارد/تحمل کن/یار تعویضی/خانه قدیمی/ آن‌چه آموختم/ این یعنی عشق/ دلربایی هیولا/ در اتاق انتظار/ راه حلی بری جدول یکشنبه‌ها/ آدم بزرگ‌ها عهده‌دار نگهداری از قارچ‌های سمی می‌شوند/ به یادآور که روزی هم تو میمیری/ بیگانه‌ای از فضا/ موش‌ها و آدم‌ها/ آوریل در پاریس/ بچه ننه/ بخش سیگاری‌ها



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |