پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 144301 09:38 1400/03/20
وزیر صمت وارد استان کرمان شد

وزیر صمت وارد استان کرمان شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
وزیر صمت وارد استان کرمان شد

وزیر صمت وارد استان کرمان شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، "علیرضا رزم حسینی" با استقبال استاندار کرمان، فرماندار قلعه گنج و تعدادی از مدیران وارد این شهرستان شد.

بازدید از شهرک صنعتی و فعالیت های بنیاد مستضعفان، معین اقنصادی، کارخانه آهک، برق صبا، شیر، کولرسازی از برنامه های رزم حسینی در شهرستان قلعه گنج بود.

وزیر صمت سپس در شهرستان منوجان کارخانه کنسانتره کرومیت اسدزاده را افتتاح و از پروژه های گهرزمین، معین اقتصادی منوجان بازدید خواهد کرد.

امروز همچنین کارخانه تولید کنستانتره طلا و فرآوری سیلیس در فاریاب با حضور وزیر صمت و استاندار کرمان به بهره برداری می رسد.

سفر به شهرستان جیرفت برنامه بعدی وزیر صمت است که در اسفندقه کارخانه سرگز اسفندقه افتتاح می شود. همچنین کارخانه های آرد و کارتن سازی نیز در جیرفت به بهره برداری می رسد.

جلسه رفع موانع تولید و نشست با فعالان اقتصادی و کارکنان سازمان صمت جنوب و بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲جیرفت آخرین برنامه های رزم حسینی و زینی وند در جیرفت است.

وزیر صمت جمعه در کرمان حضور دارد و بازدید از شهرک صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی از برنامه های پیش بینی شده سفر رزم حسینی به شهرستان کرمان است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |