سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 136147 14:20 1399/12/17
وزیر صمت از بازگشت 1420 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید خبر داد

وزیر صمت از بازگشت 1420 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید خبر داد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
وزیر صمت از بازگشت 1420 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید خبر داد

وزیر صمت از بازگشت 1420 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید خبر داد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، علیرضا رزم حسنی در سفر به اردبیل و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری ستاد تسهیل در شهرک‌های صنعتی مجموع واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال شناسایی شده و به تدریج در مرحله ورود به چرخه تولید هستند تا زمینه اشتغال 24 هزار نفر در این واحدها فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: در استان اردبیل نیز در سال جهش تولید 48 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار در استان اردبیل فراهم آمده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام اهداف جهش تولید در بخش صنعت و معدن در کشور اجرایی و عملیاتی شده و ما گام‌های موثرتری را در تحقق شعار سال برداشته‌ایم.

رزم حسینی به راه‌اندازی واحدهای متعدد صنعت نساجی و تولید ام‌دی‌اف در کشور اشاره کرد و افزود: به رغم تحریم‌ها و تعطیلی واحدهای تولیدی بسیاری از واحدهای تولید پوشاک در کشور با برند ایرانی محصولات خود را به بازار عرضه کردند که با استقبال خوب مردم نیز مواجه شده است.

وی ادامه داد: کارخانه ریس‌باف ابریشم آرتا که بعد ازز 10 سال توسط بخش خصوصی از حالت رکود خارج شده در دو سال اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و با همکاری مسئولان استان و مجموعه قضائی و بانک عامل فعالیت خود را از سر گرفته است. وزیر صنعت، معدن و تجارت سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحد تولیدی را بیش از 180 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 800 نفر اشتغال جدید در این کارخانه فراهم شده تا بتوانند کسب رزق و روزی کنند.

رزم حسینی افتتاح کارخانه ام‌دی‌اف اردبیل را نیز یادآور شد و بیان کرد: در این واحد تولیدی نیز با اشتغال 420 نفر سرمایه‌گذاری یک هزار و 200 میلیارد تومانی به انجام رسیده است.

وی اظهار کرد: در مجموع در استان اردبیل امروز به ارزش یک هزار و 380 میلیارد تومان واحدهای صنعتی با اشتغالزایی یک هزار و 220 نفر به بهره‌برداری می‌رسد که با به نتیجه رسیدن آنها تحول اقتصادی و اتشغال در اردبیل رقم می‌خورد. با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کارخانه ریس‌باف ابریشم آرتای اردبیل افتتاح شد که رزم حسینی از بخش‌های مختلف این کارخانه بازسازی شده بازدید و در جریان طرح‌های توسعه‌ای آن قرار گرفت.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |