جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 132560 15:37 1399/11/20
وزیر راه:  ۱۰۵ پروژه با اعتبار بیش از یکهزار میلیارد تومان افتتاح شد

وزیر راه: ۱۰۵ پروژه با اعتبار بیش از یکهزار میلیارد تومان افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
وزیر راه:  ۱۰۵ پروژه با اعتبار بیش از یکهزار میلیارد تومان افتتاح شد

وزیر راه: ۱۰۵ پروژه با اعتبار بیش از یکهزار میلیارد تومان افتتاح شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به‌ گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های فرودگاهی استان کرمان افزود: اگرچه درآمدهای کشور کاهش پیدا کرده اما نعمات الهی در کشور فراوان است.

وی اظهار داشت: ۱۰۵ پروژه با اعتبار بیش از یکهزار میلیارد تومان دیروز افتتاح شد که در راستای خودکفایی و داخلی سازی بوده و صنایع داخلی در این حوزه فعال می‌شود.

اسلامی ادامه داد: فرودگاه قبلی کرمان در خور مردم نبود لذا احداث طرح های توسعه از سال ۹۶ در دستور کار قرار گرفت و در این راستا در کشور شانی به‌جز خدمت‌گذاری نداریم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بی ارزش کردن خدمات جمهوری اسلامی در جنگ اقتصادی مشاهده می‌شود که در هیچ دوره ای اینگونه نبوده زیرا اقدامات در سخت ترین شرایط نادیده گرفته می شود.

اسلامی بیان داشت: در هیچ دوره ای چنین تحریم هایی نداشتیم به طوری که تمام شریان های جابه‌جایی پول مسدود شده و سوخت هواپیما به ما نمی دهند و کشتی های ما را تحریم کرده اند.

وی با بیان اینکه فروش و خرید محصولات ما را ممنوع کردند گفت: این حرکت ظالمانه تروریستی و غیرقانونی با سردمداری آمریکا و با هدف ساقط کردن نظام جمهوی اسلامی طراحی شده اما خودشان ساقط شدند.

اسلامی با بیان اینکه کارخانه زرند زیر بار رفته و ساخت داخل صنعت در حال توسعه است گفت: با استفاده از ظرفیت های داخلی، خودباوری را معنا می کنیم.

وی تصریح کرد: کشور با درآمدهای کمتر اداره می شود و وزارت راه و شهرسازی ۲ هزار میلیارد تومان در این استان هزینه کرد در حالی که بودجه عمرانی ما ۱۱ هزار میلیارد تومان است که نقدی هم پرداخت نمی شود.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: توان عملیاتی ما را بدون منابع نمی‌توان ارزیابی کرد و همچنان مشاهده می‌کنیم که با پشتکار همکاران و پیمانکاران ما به خوبی پروژه ها اجرا می شود.

وی ادامه داد: با تنوع بخشی به منابع روند توسعه پیشرفت کشور و استان کرمان را تسهیل می کنیم که در این زمینه اجازه ماده ۵۶ که توسعه ۱۰ درصدی اعتبارات است لذا از مجلس می‌خواهیم جلوی این اعتبارات را تا ۳۰ درصد بازگشایی کند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت دیپلماسی و نظامی گفت: باید پول ملی را تقویت کنیم و اگر حفظ نشود موفقیتمان را نمی توانیم جشن بگیریم و مردم نباید ضربه بخورند.

اسلامی عنوان کرد: در توسعه مسکن محدودیتی به جز آب در کرمان نداریم و یک سال و نیم این پروژه‌ها معطل آب مانده است.

وی افزود: هیچ ثبت نام فاقد زمین در کرمان وجود ندارد و تمامی افراد فاقد مسکن در این استان می‌توانند از طرح اقدام ملی بهره مند شوند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |