پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 145632 15:39 1400/03/31
وزیر راه و شهرسازی به رییس‌جمهوری منتخب تبریک گفت

وزیر راه و شهرسازی به رییس‌جمهوری منتخب تبریک گفت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
وزیر راه و شهرسازی به رییس‌جمهوری منتخب تبریک گفت

وزیر راه و شهرسازی به رییس‌جمهوری منتخب تبریک گفت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جها اقتصاد به نقل از ایرنا، محمد اسلامی با انتشار پیامی ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری، توفیق روزافزون برای وی در خدمت جهادی به مردم را مسالت کرد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، دشمن، فاصله گرفتن مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته بود که با عمل صالح ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری با انجام دادن کار بر خلاف نظر دشمنان و خواسته آنان، صفحه‌ درخشان دیگری بر افتخارات ملت افزوده شد.

اسلامی یادآور شد: حضور آگاهانه و شورانگیز در انتخابات ۲۸ خرداد، از رویدادهای سرنوشت سازی بود که قطعا برنامه های پیشرفت و توسعه کشور را روشن تر از هر زمان خواهد کرد.

وی حضور با شور، شعور و شکوه والای مردم در انتخابات را پشتوانه ارزشمندی برای دولت سیزدهم دانست و تأکید کرد: قطعا پیروزی ملت ایران در این انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، طبق گزارش وزارت کشور  از کل واجدین شرایط ۵۹ میلیون  و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر کل آرای ماخوذه، ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ نفر در انتخابات مشارکت داشتند که این مشارکت ۴۸.۸ درصد است.

سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام نخست و از سوی مردم به عنوان امانت‌دار دستگاه اجرایی و رییس جمهوری انتخاب شد.

همچنین محسن رضایی میرقائد با سه میلیون ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ رای،  عبدالناصر همتی با ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۰۱ نفر رای و سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ نفر رای در رتبه های بعدی قرار گرفتند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |