جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 112636 15:45 1399/07/01
ورود 2 شرکت استانی جدید به بورس تهران

ورود 2 شرکت استانی جدید به بورس تهران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ورود 2 شرکت استانی جدید به بورس تهران

ورود 2 شرکت استانی جدید به بورس تهران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایرنا، به دنبال اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری در ۹ اردیبهشت ۹۹ و آیین نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت مصوب ۴ مرداد ۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار، با پذیرش شرکت سرمایه‌­‌گذاری استان مازندران به عنوان بیست و پنجمین شرکت سرمایه‌ گذاری استانی و پانصد و هفتاد و چهارمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد.

این شرکت در گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسمازن، Vasemazan» در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد. شرکت سرمایه‌گذاری استان مازندران از تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ تحت شماره ۱۱۰۴۴ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است.

مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت مذکور در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران(کدال) افشا شده است. شرکت سرمایه‌گذاری استان لرستان نیز با سرمایه ۹۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال با نماد «وسلرستا» به عنوان بیست و چهارمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد. بر اساس مصوبه هیات پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری استان لرستان به عنوان بیست و چهارمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی و پانصد و هفتاد و سومین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسلرستا، Vaseloresta» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد. شرکت سرمایه‌گذاری استان لرستان از ۳۱ شهریور ۹۹ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت مذکور در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران(کدال) نیز افشا شده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |