چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 1097 14:24 1393/01/24
واگذاری شرکت های نفتی روی میز هیات واگذاری

واگذاری شرکت های نفتی روی میز هیات واگذاری

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
واگذاری شرکت های نفتی روی میز هیات واگذاری

واگذاری شرکت های نفتی روی میز هیات واگذاری

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه بازارسرمایه : جلسه تعیین تکلیف واگذاری، انحلال، تحصیل یا سایر روشهای واگذاری شرکتهای زیرمجموعه شرکتهای نفت ایران، ملی گاز ایران و پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران روز شنبه در سازمان خصوصی سازی تشکیل و مقرر شد پیشنهاد تعیین تکلیف این شرکتها برای تصویب در هیأت واگذاری مطرح شود .
جلسه تعیین تکلیف واگذاری، انحلال، تحصیل یا سایر روشهای واگذاری شرکتهای زیرمجموعه شرکتهای نفت ایران، ملی گاز ایران و پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران روز شنبه در سازمان خصوصی سازی تشکیل و مقرر شد پیشنهاد تعیین تکلیف این شرکتها برای تصویب در هیأت واگذاری مطرح شود.
بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور رئیس و اعضای هیأت عامل سازمان خصوصی سازی و نیز معاون برنامه ریزی وزارت نفت، رؤسای شرکتهای مادر تخصصی زیرمجموعه وزارت نفت و نمایندگان این شرکتها برگزار شد تمامی شرکت های باقیمانده زیرمجموعه وزارت نفت یک به یک بررسی شدند و پیشنهاد جامعی برای تصویب هیأت واگذاری آماده شد تا هیأت واگذاری تصمیم گیرنده نهایی در این زمینه باشد.
بر اساس این گزارش؛ این پیشنهاد همچنین شامل برنامه زمان بندی و روش واگذاری و سایر شرایط فروش این شرکتها است.
گفتنی است؛ سال 1393 براساس قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی سال پایانی واگذاری ها است و کلیه شرکت های دولتی باید تا پایان این سال تعیین تکلیف شوند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |