جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 178409 08:31 1401/02/18
هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد

هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد

هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز شنبه، به منظور بررسی نحوه توزیع روغن مایع و جامد و ماکارونی، به صورت سرزده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار و خرده فروشی های سطح شهر تهران بازدید کرد.

امرالهی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز با همکاری بازرسین استانی به چندین فروشگاه زنجیره ای و واحد‌های فروش صنفی در سطح تهران مراجعه کردیم و کالا در برخی فروشگاه‌ها موجود بود اما در برخی فروشگاه‌های دیگر، به دلیل کوتاهی مدیر فروشگاه، انبارگردانی داخلی و مشکلات لجستیکی شرکت ها، روغن و ماکارونی وجود نداشت و قفسه های مربوطه فاقد اجناس مورد نظر بود.

وی ادامه داد: ما بلافاصله با مدیران این شرکت ها تماس گرفتیم و تعهد دادند تا آخر ساعت اداری امروز نسبت به تهیه این کالاها اقدام کنند.

امرالهی تصریح کرد: با توجه به فضای حاکم بر فروش روغن، برخی از ویزیتورهای شرکت ها به فروش اجباری برخی کالاها در کنار روغن و ماکارونی مبادرت می کنند که ما از مردم می خواهیم چنانچه با این موارد مواجه شدند، این موضوع را با بازرسین اصناف، بازرسین وزارت جهاد کشاورزی، سامانه ۱۲۴ و  سامانه ۱۳۵ در میان بگذارند تا در اسرع وقت به این موارد رسیدگی شود. 

وی ادامه داد: در هیچ کالایی کمبود نداریم و قیمت روغن های تولیدی افزایش نخواهد یافت.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با توزیع ماکارونی گفت: روز گذشته دو شرکت تولید ماکارونی را رصد کردیم که یکی از شرکت های بزرگ نزدیک به ۲ هزار تن و یکی دیگر از شرکت ها حدود ۲۵۰ تن ماکارونی توزیع کرده بود اما سیستم های فروش به دلیل جابجایی قیمت های قدیم و جدید کمی با مشکل مواجه شدند و روند توزیع به کندی انجام شده است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |