جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 124926 13:48 1399/09/26
هم افزایی و همکاری بیشتر برای بهبود ارائه خدمات در بنادر قشم

هم افزایی و همکاری بیشتر برای بهبود ارائه خدمات در بنادر قشم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
هم افزایی و همکاری بیشتر برای بهبود ارائه خدمات در بنادر قشم

هم افزایی و همکاری بیشتر برای بهبود ارائه خدمات در بنادر قشم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، حمیدرضا مومنی در جلسه با معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی کشور که با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر میان بخش‌های مختلف باهدف ارتقا کیفیت خدمات و ساماندهی وضعیت بنادر و اسکله‌های جزیره قشم را یکی از اولویت‌های این سازمان دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه با تأکید بر لزوم تقویت همکاری‌های فی‌مابین با تشکیل کارگروهی مشترک و همچنین  امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، اظهار کرد: از هرگونه برنامه‌های توسعه‌ای دریایی و بندری که قرار است در جزیره قشم صورت پذیرد و موجب بهبود وضعیت و کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مسافران و گردشگران در این حوزه شود، استقبال خواهیم کرد.

مومنی ادامه داد: برای کنترل وضعیت و افزایش ایمنی در اسکله‌های قشم نیازمند یک برنامه جامع و هدفمند هستیم که با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی کشور در انجام این طرح‌ها، شاهد رشد کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران و گردشگران خواهیم بود و از تخلفات احتمالی در اسکله‌های غیرمجاز نیز جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های خوب قانونی برای اداره منطقه آزاد قشم پیش‌بینی‌شده و بر اساس قوانین موجود می‌توان با تهیه و تدوین یک برنامه جامع و هدفمند به ساماندهی بنادر و اسکله‌های جزیره پرداخت و توسعه و زیباسازی مبادی دریایی ورودی جزیره همراه حفظ اصول ایمنی یکی از اولویت‌های ضروری در این حوزه است که با همکاری و هماهنگی میان سازمان منطقه آزاد قشم و اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با شتاب بیشتری اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز در این جلسه اظهار کرد: ایمن‌سازی و افزایش ایمنی بندرها و اسکله‌های جزیره برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران از مهم‌ترین برنامه‌ها این اداره برای ارائه خدمات در اسکله‌ها و بنادر مختلف جزیره قشم است.

علیرضا محمدی کرجی ران در ادامه پیرامون مباحث ایمنی ترددهای مسافری و آماده‌سازی زیرساخت‌های بندری و دریایی به‌منظور خدمات‌دهی مناسب به مردم، نکاتی را متذکر شد و نکاتی را جهت تسهیل امور به‌ویژه در حوزه اسکله‌های پل و لافت صادر کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و با همکاری و هماهنگی خوب شکل‌گرفته میان دو مجموعه می‌توان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی شاهد سرعت گرفتن حرکت به‌سوی شرایط مطلوب در اسکله‌ها و بنادر جزیره قشم بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی بیشتر می‌توان مشکلات موجود در مسیر اجرای قانون را مرتفع کرد و انجام وظایف، تقویت بندر و پاسخگویی به مراجع نظارتی و ذی‌نفعان و گسترش همکاری متقابل را موردتوجه قرارگرفته است.

بر اساس این گزارش، فرهاد منتصر کوهساری معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی کشور نیز در این جلسه نکاتی را پیرامون افزایش هم‌افزایی و تقویت همکاری میان سازمان منطقه آزاد قشم و سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |