جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 196316 08:56 1401/06/31
هفته سیاه بورس تهران

هفته سیاه بورس تهران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
هفته سیاه بورس تهران

هفته سیاه بورس تهران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس روز یکشنبه و  در نخستین روز کاری در هفته جاری  با ۱۱ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۷۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۹۸۱ واحد کاهش در رقم ۴۰۱ هزار و ۹۰۸ واحد ایستاد. در این بازار ۲۵۵ هزار معامله به ارزش ۳۵ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال انجام شد.

در روز دوشنبه شاخص کل بورس با ۴۰۹۵ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۳۷۳ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۶۹۸ واحد کاهش در رقم ۴۰۰ هزار و ۲۱۲ واحد ایستاد. ارزش معاملات در روز دوشنبه نسبت به روز یکشنبه کاهشی بود و ۲۳۲هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص کل بورس در روز سه‌شنبه با ۶۷۶۰ واحد سقوط تا رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن با کاهش ۲۳۰۲ واحدی یک پله سقوط کرد و در رقم ۳۹۷ هزار و ۹۰۹ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۷ هزار معامله انجام شد که ۲۴ هزار و ۹۴۹ میلیارد ریال ارزش داشت که باز هم روندی کاهشی را تجربه کرد.

شاخص کل بورس در روز چهارشنبه هم با ۱۱ هزار و ۸۳۱ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۲۲۳۳ واحد کاهش یافت و در رقم ۳۹۵ هزار و ۶۷۶ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۵ هزار معامله انجام شد که ۲۴ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال ارزش داشت و کمترین حجم معاملات در هفته جاری بود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |