جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 6108 16:32 1393/07/30
هزار دانش آموز و دانشجو از موزه دارآباد بازدید کردند

هزار دانش آموز و دانشجو از موزه دارآباد بازدید کردند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
هزار دانش آموز و دانشجو از موزه دارآباد بازدید کردند

هزار دانش آموز و دانشجو از موزه دارآباد بازدید کردند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

موزه طبیعت و حیات وحش ایران دارآباد- با جاذبه های طبیعی و حیات وحش و گونه های مختلف زیست محیطی ، در سال گذشته میزبان بیش از ۴۰ هزار دانش آموز و دانشجو به شکل گروهی بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک دکتر مجید نواییان مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد - با بیان مطلب فوق اظهار داشت : موزه دارآباد به عنوان یکی از مراکز علمی و تفریحی شهر تهران شامل ۷ سالن اصلی آسیا ، اروپاو آمریکای شمالی، سالن شمال، مرکز و جنوب، سالن افریقا، سالن آبزیان و خزندگان و سالن زمین شناسی است که مورد توجه خاص مدارس و مراکز آموزشی قرار می گیرد که در این بین سالن آبزیان و خزندگان با داشتن نمونه های زنده برای دانش آموزان از جذابیت بیشتری برخوردار است.

وی گفت: از سایر بخش های موزه می توان به کارگاه تاکسیدرمی اشاره کرد که دانش آموزان در آن با روند تاکسیدرمی نمونه ها آشنا می شوند و سالن پروانه ها نیز از بخش های جدید موزه است که در فضایی به مساحت بالغ بر ۱۰۰ متر مربع با ۸ ویترین در برگیرنده حدود ۵۰۰ گونه از شاخه بند پایان جهان است که دانش آموزان و دانشجویان می توانند این سالن را با گونه ها و ویژگی جدید مشاهده کنند.

نواییان از سایر بخشهای جذاب برای دانش آموزان که موجب تقویت بعد تفریحی آنها می شود سینمای شش بعدی را نام برد که با ظرفیت ۴۰ نفر دارای قابلیت پخش صدای دالبی است و دانش آموزان می توانند فیلم های کوتاه این سینما را در قالب داستانهای حیوانات با هیجانی بیشتر به نظاره بنشینند.

این مقام مسئول گفت: در سال گذشته در حدود ۴۰ هزار نفر دانش آموز و دانشجو به شکل گروهی از موزه دارآباد بازدید کردند که با راه اندازی سالن پروانه ها به شکل جدید و متنوع به این آمار افزوده می شود.

وی خاطر نشان ساخت : گروه ها می توانند جهت تعیین وقت قبلی و هماهنگی جهت بازدید، از طریق شماره تلفن ۲۲۲۹۰۰۰۲-۲۲۸۳۳۰۸۰ تماس حاصل نمایند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |