جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 180190 13:20 1401/02/31
نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشران در هر کسب و کار است

نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشران در هر کسب و کار است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشران در هر کسب و کار است

نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشران در هر کسب و کار است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به صنعت بانکداری نوین و مدرن گفت : اگر ما برنامه های خود را با سیاست های بروز صنعت بانکداری پیش نبریم و تغییر و تحول را تجربه نکنیم و با همان روش های سنتی ادامه دهیم، مطمئنا به اهداف مورد نظر دست نخواهیم یافت و در این راستا باید خودمان را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی ارتقا دهیم ، چون تکنولوژی، تغییرات فناوری و ابزار ها و محصولاتی که بانک ها برای جذب بازار ارائه می دهند به سرعت در حال گسترش است .

شیخ حسینی در ادامه افزود : توفیق سازمان و‌تحقق اهداف و برنامه و حر کت در مسیر تعالی، حاصل مشارکت ، همفکری و کار گروهی مبتنی بر خلاقیت و‌نوآوری است قطعاً نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم مسیر درستی را به عنوان یک استراتژی تدوین و آن را پیگیری و اجرا کنیم.

وی همچنین یاد آور شد : در سال های اخیر اقدامات اساسی را در تحول بنیادین بانک شاهد بودیم، بطوریکه در زمینه های مختلف جایگاه مان در بین بدنه ی اجتماعی ارتقا یافته و سرانه مان سال به سال رو به رشد بوده است .

شیخ حسنی با اشاره به ارتقای شاخص‌های بهره وری شعب استان در مقایسه با کل کشور گفت :سهم اردبیل از منابع و مصارف در مقایسه با سایر بانکها بهبود یافته است و اعمال بهره وری در این استان از مهمترین ویژگی ها است.

سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان اینکه نقطه قوت این استان سرمایه انسانی آن است گفت : نیروهای تحصیلکرده، جوان، با انگیزه و در عین حال با تجربه، از ویژگی های بارز این مجموعه می باشد و در این میان مهمترین تکلیفی که اکنون بر عهده کارکنان می باشد جذب منابع است و اگر به این مهم تمرکز کنیم قطعاً جهشی قابل ملاحظه در عملکرد بانکی را شاهد خواهیم بود، چون منابع محدود و مصارف نامحدود است و برای نیل به اهداف، جذب منابع را باید بعنوان تکلیف تلقی کنیم.

همچنین در این جلسه سعید معادی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت : خوشبختانه در مجموعه اداره شعب وشعب این استان از حیث کمی و کیفی اتفاقات خوبی رقم خورده است و این تغییرات بنیادی کاملاً مشهود است و این عملکرد و آمارهایی ارائه شده قابل توجه و تقدیر است .

معادی افزود : زبان کسب و کار ما زبان آمار است و تراز ها و آمارها نشان دهنده تغییراتی است که در سرفصل ها و شاخص ها اتفاق افتاده و نیز نمایانگر قابلیت بالاو کیفیت مدارج علمی و تحصیلات مرتبط با حوزه بانکی است و در این میان اتکا به ظرفیت نیروی انسانی کارآمد موجب ارتقا و پیشرفت جایگاه بانک در سطح کشور خواهد شد

وی تصریح کرد : هدایت درست منابع توسط مدیریت مجموعه از مهمترین ضروریت ها است و اگر موفق به هدایت منابع نشویم ، فرصت را از دست داده ایم و تنها با انسجام ،اتحاد و همدلی می توان قله های موفقیت را فتح کرد .

در این جلسه مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل نیز با اشاره به میزان ۱۴ درصدی بیکاری در استان گفت : اردبیل پنجمین استان به لحاظ بالاترین نرخ بیکاری است، این در حالی است که مجموع نرخ بیکاری در کشور ۹.۴ درصد اعلام شده است .

کریمی اظهار کرد : سهم استان در تولید ناخالص داخلی یک درصد است که قسمت اعظم آن مربوط به بخش کشاورزی است و از این حیث ما رتبه ۲۶ را به لحاظ شاخص تولید ناخالص داخلی داریم و در تولید12 محصول استراتژیک رتبه زیر ۷ را در کشور به خود اختصاص داده ایم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |