جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 118274 14:05 1399/08/14
نگرانی قشمی ها از ساخت فود کورت شبانه در سایت ساحلی

نگرانی قشمی ها از ساخت فود کورت شبانه در سایت ساحلی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
نگرانی قشمی ها از ساخت فود کورت شبانه در سایت ساحلی

نگرانی قشمی ها از ساخت فود کورت شبانه در سایت ساحلی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از  ، مرتضی شیخ زاده  معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه به منظور توسعه ظرفیت های تفریحی و گردشگری شهر قشم و فراهم شدن استفاده بهتر ساکنین و گردشگران، طرح ایجاد زیرساخت به منظور ایجاد فودکورت شبانه در بخشی از محدوده سینما دریا اجرایی خواهد شد،  اظهار کرد: برای اجرای این طرح سازه ها و تجهیزات کانتینری و سبک با قابلیت جابجایی و همخوان با اقلیم جزیره قشم مورد استفاده قرار خواهد گرفت و با ایجاد یک چشم انداز زیبا، به ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به قشموندان و گردشگرانی که به سایت ساحلی سینما دریا مراجعه می کنند، اقدام می کند.

او با اشاره به ایجاد برخی نگرانی ها برای مردم در زمینه این طرح، تاکید کرد: در هیچ کدام از طرح های مصوب سازمان منطقه آزاد قشم، امکان دسترسی مردم به ساحل دچار محدودیت نخواهد شد و هیچ اختلالی جهت تردد شهروندان و حضور در این محدوده ایجاد نمی شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: زیباسازی چشم اندازها و جلوه های بصری در تمامی نقاط جزیره، بویژه شهر قشم به عنوان یک مقصد گردشگری، با رعایت استانداردهای پذیرش گردشگر و در راستای توسعه ظرفیت های گردشگری و تفریحی اجرایی خواهد شد.

به گفته شیخ زاده؛ هیچ واگذاری در مورد اجرای طرح در محدوده سینما دریا صورت نگرفته و تنها بخش کوچکی از آن منطقه با تصویب تمامی کمیسیون های مرتبط و با حفظ کلیه موارد قانونی به سرمایه گذار به صورت استیجاری واگذار شده است.

او با بیان اینکه تمام مسائل مرتبط با حفظ مسائل بهداشتی و رعایت استانداردهای کیفی و خدماتی در این طرح پیش بینی شده، ادامه داد: با راه اندازی فود کورت شبانه سینما دریا و ارائه خدمات کامل و صحیح آن به گردشگران و قشموندان، موجبات رضایت ساکنین و خانواده های آنها فراهم خواهد شد.

شیخ زاده در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه با رویکرد کنترل آسیب و ارائه خدمات تفریحی و غذایی به خانواده ها و همچنین رویکرد کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد اجرایی می شود.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |