جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 126893 12:11 1399/10/09
نوسازی دو شیرخط اصلی بدون اعمال قطع آب در شهر

نوسازی دو شیرخط اصلی بدون اعمال قطع آب در شهر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
نوسازی دو شیرخط اصلی بدون اعمال قطع آب در شهر

نوسازی دو شیرخط اصلی بدون اعمال قطع آب در شهر

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم از تعویض و نوسازی دو شیر خط بروی خطوط آبرسانی اصلی شهر قم در کمتر از یک هفته و بدون قطع آب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس "مجتبی وزین افضل" با اشاره به انجام مانورهای مستمر بر روی شیرآلات خطوط آبرسانی شهر گفت: در این مانورها کارایی شیرآلات با دقت موردبررسی قرار می‌گیرد و نسبت به رفع اشکالات احتمالی اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه در یکی از مانورهای اخیر، خرابی و عدم قطع کامل آب توسط دو شیر اصلی بر روی خط هزار یزدان و 800 میلی‌متر علی‌آباد گزارش شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه این شیرها در  آب‌گیری مخزن یزدان و تأمین آب شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند تعویض و نوسازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم با بیان اینکه در صورت عدم کارکرد درست شیرآلات موجود بر روی خط هزار یزدان و 800 ملی متر علی‌آباد در مواقع بحران، مجبور به قطع محدوده وسیعی هستیم، یادآور شد: در همین راستا در کمتر از یک هفته و با هزینه‌ای افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال این شیرآلات تعویض شد.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته تعویض این شیرآلات بدون قطع آب شهر انجام شد، خاطرنشان کرد: با توجه به مسدود بودن ورودی شهری از سمت جعفریه، زمان فعلی مناسب‌ترین زمان برای انجام این پروژه بدون اعمال محدودیت‌های ترافیکی بود که بدون وقفه و با خرید اجناس مورد نیاز به سرعت به پایان رسید.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |