جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 149263 15:44 1400/05/06
نمایندگان برتر بیمه نوین در سال ٩٩ تقدیر شدند

نمایندگان برتر بیمه نوین در سال ٩٩ تقدیر شدند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
نمایندگان برتر بیمه نوین در سال ٩٩ تقدیر شدند

نمایندگان برتر بیمه نوین در سال ٩٩ تقدیر شدند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مراسم تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ٩٩ با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت و با شرکت نمایندگان برتر در هر شعبه به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه نوین، در این مراسم از برترین‌­های شبکه فروش این شرکت در بخش‌های­ نمایندگان برگزیده سراسرکشوری، نماینده برتر در رشته بیمه عمر انفرادی، نماینده برتر در مسابقات کوشا، نماینده برتر هر رشته، نماینده برتر هر شعبه، نماینده برتر سهام‌داری و کارگزاران برتر متعامل با اهدای جوایز و لوح تقدیر، قدردانی به‌عمل آمد.

حسین کریم‌خان زند، مدیرعامل بیمه نوین در بخشی از این مراسم با اشاره به آنکه بیش از ٩٥ درصد فروش بیمه در شرکت توسط شبکه فروش انجام شده است، گفت: در بیمه نوین بخش مهمی از بدنه اصلی شرکت را نمایندگان و کارگزاران تشکیل می‌دهند و موفقیت صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه نیز مرهون زحمات شبکه فروش است. با توجه به اهمیت بالای شبکه فروش نیز، افزایش بهره‌وری و توانمندی آنان همواره از استراتژی‌های اصلی بیمه نوین بوده است.

کریم‌خان زند همچنین با تاکید بر اهمیت اجرای آموزش مستمر برای کارکنان و شبکه فروش به خصوص در دوران کرونا در بیمه نوین گفت: ارتقای توانمندی‌های شبکه فروش بیمه نوین از لحاظ آموزش های فنی و افزایش مهارت‌های بازاریابی همواره مدّنظر بوده است و زیرساخت‌های آموزش آنلاین نیز از سال گذشته اجرایی شده است. اگر به دانش روز و روش‌های جدید فروش، ارائه خدمات و مشتری مداری مجهز نباشیم در بازار رقابتی حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

کریم‌خان زند با اشاره به فعالیت اینشورتک‌­ها در دنیای امروز صنعت بیمه نیز گفت: فعالیت اینشورتک‌ها نمی‌تواند نقش نمایندگی بیمه را کم‌رنگ کند و حتی در دنیا نیز تنها حدود ١٠ تا ٢٠ درصد از فروش بیمه را به خود اختصاص داده‌اند. چرا که بیمه هنوز هم کالای فروختنی محسوب می­‌شود. بنابراین نمایندگان نقشی کلیدی در توسعه بیمه و معرفی خدمات آن به مردم دارند. در دنیای امروز ارائه خدمات مناسب و رعایت اصول مشتری مداری برای مشتریان رمز کلیدی برای موفقیت هر نماینده‌ای است تا بتواند در بازار رقابتی ماندگار شود.

وی با تاکید بر اهمیت شناخت بازار گفت: امروزه نسل جدید سلایق متفاوتی دارد و همچنین در کشور ما تنوع فرهنگی بسیاری وجود دارد که می‌بایست با آشنایی با این فرهنگ­‌ها و روش­‌های جدید بازاریابی و متناسب با زبان هر فرهنگ اقدام به ارائه محصولات و نیز فروش بیمه شود.

بر اساس این گزارش، شاخص‌­های انتخاب نمایندگان برتر در سال ٩٩ بر اساس مواردی همچون رشد پرتفوی، تمدید بیمه‌نامه‌ها، رعایت نسبت خسارت مناسب، رعایت آئین‌نامه‌ها و اخلاق حرفه‌ای نمایندگی بیمه بوده است.

 همچنین نماینده برتر رشته بیمه عمر انفرادی نیز بر اساس شاخص‌هایی همچون مبلغ وصولی سال اول بر اساس بیمه‌نامه‌های جدید و وصولی کل حق بیمه بر اساس نگهداشت مشتری انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، در این مراسم ٦٨ نماینده و کارگزار برتر متعامل مورد تقدیر قرار گرفتند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |