جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 121410 12:37 1399/09/04
نخستین دوره آموزشی اصناف قشم برگزار می شود

نخستین دوره آموزشی اصناف قشم برگزار می شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
نخستین دوره آموزشی اصناف قشم برگزار می شود

نخستین دوره آموزشی اصناف قشم برگزار می شود

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

به گزارش روزنامه جهان اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، هرمز امیری با بیان این مطلب اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی اصناف فعال قشم با چارچوب های قانونی و الگوهای حاکم بر روابط آنها با سازمان و در راستای سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم، درخصوص آشنایی اصناف با قوانین و مقررات و روش های نوین ارتباط با مشتریان برگزار شده و شرکت کنندگان گواهی حضور در این دوره را اخذ می نمایند.
وی ادامه داد: سرفصل های این دوره آموزشی شامل فقه اسلامی بازار، وظایف و تعامل فیمابین ادارات دولتی و حاکمیتی و اصناف، قوانین و چارچوب های انتظامی مرتبط با امور اصناف، قوانین و مقررات حوزه مالیاتی مرتبط با اصناف، آشنایی با قوانین مناطق آزاد و تجاری در حوزه اصناف، قوانین بهداشت واحدهای صنفی و بهداشت محیط می باشد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته نخستین دوره آموزشی اصناف در تاریخ 6 آذرماه سال جاری در 4 جلسه و در مجموع به مدت 6 ساعت برای روسای صنوف و مدیران مجتمع های تجاری برگزار خواهد شد.
به گفته امیری؛ با برنامه ریزی انجام شده پس از برگزاری نخستین دوره آموزشی اصناف قشم، تمامی فعالان صنفی و تجاری دارای مجوز از منطقه آزاد قشم ملزم به گذراندن این دوره ها می شوند.
گفتنی است، روسای صنوف و مدیران مجتمع های تجاری شهر قشم برای ثبت نام جهت شرکت در این دوره آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز بین الملل رشد تماس حاصل فرمایند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |