سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11272 16:44 1393/12/27
میهمان فیلم های سیمای ملی باشید

میهمان فیلم های سیمای ملی باشید

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
میهمان فیلم های سیمای ملی باشید

میهمان فیلم های سیمای ملی باشید

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تلویزیون برای پخش در ایام نوروز، ۷۱ فیلم سینمایی و تلویزیونی را در نظر گرفته

که از این تعداد سهم فیلم‌های ایرانی کمتر و حدود ۳۵ درصد است.

«چ» (به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا)، «۵۰ قدم آخر» (ساخته کیومرث پوراحمد)، «خسته نباشید!» (محسن قرائی و افشین هاشمی)، «آسمان محبوب» (داریوش مهرجویی) و «علفزار» (محمد علی طالبی) فیلم‌های قابل توجه نوروز امسال هستند که از سینمای ایران انتخاب شده‌اند.

«آقای ترنر» و «من هنوز آلیس هستم» نیز اسامی فیلم‌های خارجی قابل توجه است که از شبکه‌های چهار و پنج سیما پخش خواهند شد.

فیلم‌های نوروزی شبکه اول

شبکه اول سیما ۱۴ فیلم ایرانی و خارجی را برای پخش در نظر گرفته است که هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن می‌روند.

معراجی‌ها: معراجی‌ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است.

۴۷ رونین: این فیلم به کارگردانی کارل رینچ و محصول سال ۲۰۱۳ کشور آمریکاست.

ظهر روز سوم: فیلم تلویزیونی «ظهر روز سوم» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی زهرا اسحاقیان است که در آن پدرام شریفی، لیندا کیانی، فریبا جدی‌کار، بهاره ریاحی، بهزاد داوری، فرج گل سفیدی، علی مردانه، شهاب زارع و فرشاد مجیدی ایفای نقش می‌کنند.

روشنای حقیقی: کارگردان این فیلم مجید سروینی و محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه اول سیما است. روشنای حقیقی داستان کمال و رحیم، دو برادری است که سال‌هاست با هم اختلاف دارند.

مسیر سنگی: این فیلم آمریکایی در سال ۲۰۱۴ و به کارگردانی اسکات فرانک ساخته شد

نابخشوده: فیلم نابخشوده محصول سال ۲۰۱۳ کشور ژاپن است که سانگ ایل لی آن‌را کارگردانی کرده است.

"چ": این فیلم به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم داستان دو روز از زندگی مصطفی چمران را در شهرستان پاوه به تصویر می‌کشد

فیلم‌های نوروز شبکه چهار

شبکه چهار سیما برای نوروز، ۱۴ فیلم از آثار سینمای ایران و جهان را در ژانرهای درام، اکشن، بیوگرافی، کمدی، خانوادگی و ... هر روز ساعت ۱۵ به مخاطبان عرضه می‌کند.

«پرونده پر خطر» در ژانری درام و هیجانی، به کارگردانی Joe Johnston محصول ۲۰۱۴ هالیوود است.

«دور افتاده» در ژانری اکشن به کارگردانی J.C. Chandor محصول سال ۲۰۱۳ سینمای هالیوود است. این سینمایی روایتگر داستان تنهایی مردی است که در دریا تمام امید خود را از دست داده است.

«آقای ترنر»: این فیلم موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمبردار را از جشنواره فیلم کن ۲۰۱۴ به خود اختصاص داد.

«استالینگراد»: فیلم «استالینگراد» یکی از حساس ترین و مهمترین نبرد های جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد. این جنگ از تابستان ۱۹۴۲ شروع و تا زمستان ۱۹۴۳ ادامه پیدا کرد.

فیلم ایرانی «آسمان محبوب»: دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی وکسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد در بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از افتخارات «آسمان محبوب»است.

فیلم‌های نوروزی شبکه دو

شبکه دو از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین ۹۴، ۱۵ فیلم را برای پخش در نظر گرفته که ساعت ۱۸ روی آنتن می‌روند. بازپخش این فیلم ها ساعت ۲۴ همان روز خواهد بود.

فیلم تلویزیونی «زیر یک سقف» به تهیه‎کنندگی انوش جعفریان برای پخش در ایام نوروز از شبکه دو آماده شده، این تله که ۲۹ اسفند روی آنتن می‌رود، نگاه متفاوتی را به روابط انسانی دارد و سعی می کند اهمیت گذشت و تفاهم را در خانواده های ایرانی به تصویر بکشد.

فیلم «نود دقیقه زندگی» نیز محصول سال ۲۰۱۴ است که ۸ فروردین از شبکه دو روی آنتن می رود، این اثر درباره مردی عصبی و بداخلاق است که در پی مشکلی به دکتر خود مراجعه می¬کند و آنجا در میابد که ۹۰ دقیقه بیشتر به پایان عمرش باقی نیست.

فیلم تلویزیونی «جهیزیه پرماجرا» به تهیه کنندگی مشترک مسعود عسگری و محمد شیخعلی ۹ فروردین از شبکه دو روی آنتن می رود، این فیلم مضمون اجتماعی دارد و تلاش می کند به خوبی همدلی و صداقت نوجوانان را به تصویر بکشد.

«تام سایر و هاکل بریفین» که سال ۲۰۱۴ تولید شده نیز از دیگر آثاری است که ۱۱ فروردین از شبکه دو پخش خواهد شد.

«تام سایر و هاکل بریفین» ماجرای دو نوجوان است که شبی را به طور اتفاقی در قبرستان سپری می کنند، آنها شاهد صحنه ای می شوند که طی آن عده ای پیرمردی را به قتل رسانده و فردای آن روز با صحنه سازی، قاتل را فرد دیگری جلوه می دهند.

فیلم «شور نوجوانی» محصول ۲۰۱۳ کاناداست، این فیلم که ۱۴ فروردین روی آنتن می رود.

فیلم‌های نوروز شبکه سه

شبکه سه ۱۴ فیلم را از ۲۶ اسفند ۹۳ تا ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ روی آنتن می‌برد. بازپخش این فیلم‌ها ۱۱ صبح روز بعد خواهد بود.

فیلم سینمایی اژدهای دریا Rise of the Sea Dragon : Young Detective Dee به کارگردانی هارک تسو که پنجشنبه ۲۸اسفند ماه ساعت ۲۰:۲۰ روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

فیلم سینمایی جنون سرعت Need for Speed به کارگردانی اسکات واف است.

فیلم سینمایی فرشته ها می آیند به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی، یکشنبه دوم فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

فیلم سینمایی گهواره ای برای مادر به تهیه کنندگی و کارگردانی پناه بر خدا رضایی است سه شنبه ۴ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

فیلم تلویزیونی «سه ماهی» محصول ۱۳۹۳ سیما فیلم به کارگردانی حمید رضا قربانی است که چهارشنبه ۵ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

فیلم سینمایی پمپیPompeii به کارگردانی پل .دبلیو. اِس.آندرسن ،محصول ۲۰۱۴ آمریکا ، پنجشنبه ۶ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی بازی مرگبار All Things to All Men محصول ۲۰۱۳ انگلیس به کارگردانی جرج ایساک است که یکشنبه ۹ فروردین ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

فیلم سینمایی هابیت : نابودی اسماگ ۱&2 The Hobbit :the Desolation of Smaug در دو قسمت به کارگردانی پیتر جکسون است. دوشنبه ۱۰ و سه شنبه ۱۱ فروردین ۹۴ ، ساعت ۰۰:۱۵ بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم بلوف ۲۰۱۴ به کارگردانی محسن درمنش و تهیه کنندگی کیومرث رکنی است که چهارشنبه ۱۲ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود .

فیلم های نوروزی شبکه پنج

فیلم‌های نوروزی شبکه پنج فیلم‌های نوروزی هر روز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روانه آنتن می‌شود.

جدال در تاریکی: این فیلم سینمایی محصول کشور هنگ‌کنک در سال ۲۰۱۴ است و ۱۱۵ دقیقه زمان دارد. فیلم حادثه‌ای «جدال در تاریکی» به کارگردانی چی کین‌کوک «Chi-kin Kwok» ساخته شده است.

تشنه سرعت ۲: این فیلم سینمایی محصول کشور امریکا با مدت زمان ۸۶ دقیقه است.

پلیس بازی: فیلم سینمایی پلیس‌بازی که در ژانر حادثه‌ای و طنز ساخته شده ۸۶ دقیقه زمان دارد و در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است.

پدینگتون: فیلم سینمایی «پدینگتون» با مدت زمان ۷۸ دقیقه محصول انگلیس و فرانسه است و در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است.

هشدار برای کبرا ۱۱- عملیات مخوف: این فیلم سینمایی پلیسی با مدت زمان ۸۶ دقیقه محصول کشور آلمان است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و کارگردانی آن را پیر بورتون «Pierre Boutron» برعهده داشته است.

شب در موزه ۳ / راز لوح: این فیلم محصول مشترک امریکا و انگلیس است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و از ژانر حادثه‌ای و طنز برخوردار است.

من هنوز آلیس هستم: فیلم سینمایی من آلیس هستم که با عنوان «آلیس آرام» هم شناخته می‌شود، ۸۶ دقیقه زمان دارد و محصول امریکا در سال ۲۰۱۴ است.

لاک‌پشت‌های نینجا: این فیلم سینمایی محصول امریکا در سال ۲۰۱۴ است و ۹۳ دقیقه زمان دارد. لاک‌پشت‌های نینجا به کارگردانی جاناتان لیبسمن «Jonathan Liebesman» ساخته شده و مگان فاکس و ویل آرنت از بازیگران آن هستند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |