جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 7684 16:32 1393/09/12
منتظر نوسانات بیشتر بازار طلا باشید

منتظر نوسانات بیشتر بازار طلا باشید

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
منتظر نوسانات بیشتر بازار طلا باشید

منتظر نوسانات بیشتر بازار طلا باشید

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

اف ایکس استریت: تحلیلگران اقتصادی اف ایکس استریت بر این باورند که قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر برگزاری نشست بانک مرکزی اروپا، فدرال رزرو آمریکا و انتشار گزارش وزارت کار آمریکا با نوسانات بیشتری روبرو خواهد شد.تقویم اقتصادی هفته جاری پر از اخبار و اتفاقات مهمی است که می تواند تاثیر زیادی بر تحولات بازار طلا و سایر بازارهای بین المللی داشته باشد.

بر اساس این گزارش نشست بانک مرکزی اروپا و تصمیمات پولی احتمالی می تواند تاثیر زیادی بر نرخ برابری یورو در برابر دلار داشته باشد و انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در روز جمعه نیز می تواند قیمت طلا را با نوسانات بیشتری روبرو کند.قیمت طلا طی روزهای گذشته بین ۱۱۴۰ تا ۱۲۲۰ دلار در هر اونس در نوسان بوده است. به نظر می رسد سطح ۱۲۰۰ دلاری هنوز قیمت حساس و تعیین کننده ای برای تحولات بازار طلا خواهد بود.بانک مرکزی انگلیس نیز فردا پنج شنبه نشست مهمی را برگزار خواهد کرد و در خصوص نرخ بهره این کشور تصمیم خواهد گرفت. فعالان بازار بر این باورند که اگر اقتصاد آمریکا طی ماه نوامبر ۲۱۴ تا ۲۲۸ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد نشانگر بهبود اوضاع اقتصادی این کشور بوده و در نتیجه قیمت طلا با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده ۱۱۹۱ دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به کمتر از ۱۱۷۴ دلار و سپس ۱۱۵۰ دلار خواهد رسید.سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در روزهای آینده ۱۲۰۳ دلار است و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به زودی به بیش از ۱۲۲۱ دلار و سپس ۱۲۳۳ دلار خواهد رسید.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |