پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 9157 16:06 1393/10/26
منتجب‌نیا:  اقدام شجاعانه مطهری قابل تقدیر است

منتجب‌نیا: اقدام شجاعانه مطهری قابل تقدیر است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
منتجب‌نیا:  اقدام شجاعانه مطهری قابل تقدیر است

منتجب‌نیا: اقدام شجاعانه مطهری قابل تقدیر است

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

       از تلاش‌های علی مطهری و اقدامات وی تشکر می‌کنم و حیف می‌دانم از تلاش‌های شجاعانه برادر بزرگوارمان٬ آقای مطهری تشکر نکنم.

عضو مؤسس حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه اصلاحات حرکتی رو به پیش است٬ گفت: اصلاح‌طلبی برای ساختن زندگی بهتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در همایش سراسری اصلاح‌طلبان کشور گفت: قرار نبود بنده سخنرانی کنم و من وقت خودم را به دیگران دوستان اختصاص دهم اما دوستان به من گفتند حداقل شما به صورت نمادین از طرف دبیرکل حزب اعتماد ملی صحبتی داشته باشید تا یاد ایشان زنده بماند که امیدوارم با تدبیر مسئولان کشور موضوع حصر به نحوی حل شود و در جلسات بعدی خود ایشان حضور داشته باشند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی٬ گفت: اصلاح‌طلبی جریان زلال و مردمی و ریشه‌دار تاریخی است که از پیامبران الهی تا امیرالمومنین و سید‌الشهدا، انقلاب مشروطیت و انقلاب ایران به رهبری امام خمینی را در بر می‌گیرد. اصلاح‌طلبی و اصلاح‌طلبان همیشه ماندگار هستند و نابود نمی‌شود. اصلاح‌طلبی به هیچ جریان و شخصی وابسته نیست بلکه همیشه زنده است و ویژگی های خاصی دارد از جمله مردم‌داری، دست‌پاکی،‌ صراحت، وحدت‌گرایی٬ مصلحت‌اندیشی٬ اعتدال‌گرایی شاخصه‌های اصلاحات می‌باشد.

وی گفت: اصلاح‌طبان همیشه تحول‌خواه بوده و به وضع موجود رضایت نمی‌دهند تا شایستگی‌ها و حق حاکم شود علاوه بر آن نه تنها شرایط موجود را قبول ندارم٬ اجازه نمی‌دهم تا شرایط به عقب و قهقرا حرکت کند.

منتجب‌نیا تصریح کرد: اصلاح‌طلبان پیروان واقعی پیامبران و امامان هستند و همیشه پیرو خط امام و رهبر بوده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ضرورت یک جامعه مردم‌سالار وجود احزاب اجتناب‌ناپذیر است٬ بنابراین لازم است مسئولان کشور به تقویت احزاب٬ کوشا باشند.

وی گفت: بزرگان اصلاحات نیز باید به پشتیبانی از احزاب و اعضای اصلاحات همت گمارند.

منتجب‌نیا گفت: از مسئولان کشوری و همه نهادها تقاضا دارم در شرایط حساس کنونی که دشمنان توطئه‌های گوناگونی را علیه ملت ما طراحی کرده‌اند٬ به جای دامن زدن به اختلافات با کرامت عفو و گذشت شرایط وحدت را فراهم آورند تا همه احزاب اقوام و غیره در مقابله با توطئه دشمنان در کنار یکدیگر قرار گیرند.

منتجب‌نیا خطاب به دست‌اندرکاران انتخابات نیز گفت: از آنها می‌خواهم با کمال دقت از هم اکنون زمینه و بستر انتخابات را فراهم کنند.

وی افزود: بعد از رحلت امام همیشه انتخابات محل چالش‌هایی بوده است و هزینه‌هایی را محتمل شدیم. نباید طوری باشد که همیشه با سوءظن و جهت‌گیری ناظران انتخابات همراه باشد.

وی درباره طرح کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است٬ گفت: درخواست دارم قاعده‌ای که در قانون انتخابات و نظارت استصوابی شورای نگهبان که در دوره چهارم مجلس تصویب شده است که در آن حق بر اصل مجرمیت است٬ مگر اینکه خلافش ثابت شود٬ تغییر کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: از همه احزاب و گروه‌های فعال اصلاح‌طلب درخواست می‌کنم در کلیه استان‌ها شهر و روستاها با کمال بردباری حول محور اصلاحات گرد آیند و در مقابل از همه بزرگان اصلاحات می‌خواهم با بزرگواری زمینه اتحاد را فراهم آورند.

وی بیان کرد: از رئیس دولت می‌خواهم با جدیت تلاش کند تا مطالبات مردم و مشکلات اقتصادی مردم حل شود و محصورین آزاد شوند.

وی خطاب به رقبای سیاسی و اصولگرایان گفت: در عرصه رقابت سیاسی همه افراد می‌توانند با رعایت منافع ملی و غیره با یکدیگر رقابت کنند پس بیایید و بیاییم روی نقاط مثبت خود تاکید کنیم و از تخریب دوری کنیم و اعتماد مردم را جلب نماییم و بدانیم که ایران متعلق به همه ایرانیان است.

وی در مورد حوادث روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای مطهری آدم شجاع و دانشمندی هستند و باید به اقدامات هنجارشکنان تذکر دهیم٬ لذا آرزو می کنم ای کاش مرجعی بود که به این بی قانونی و قانون‌شکنی نمایندگان را محکوم می‌کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |