چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 3272 15:24 1393/04/21
منتجب‌نيا خطاب به تخريب‌گران رئيس‌جمهور: سوابق انقلابي روحاني مشخص است، اما شما چندبار به انگليس رفته‌ايد؟

منتجب‌نيا خطاب به تخريب‌گران رئيس‌جمهور: سوابق انقلابي روحاني مشخص است، اما شما چندبار به انگليس رفته‌ايد؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
منتجب‌نيا خطاب به تخريب‌گران رئيس‌جمهور: سوابق انقلابي روحاني مشخص است، اما شما چندبار به انگليس رفته‌ايد؟

منتجب‌نيا خطاب به تخريب‌گران رئيس‌جمهور: سوابق انقلابي روحاني مشخص است، اما شما چندبار به انگليس رفته‌ايد؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

قائم مقام دبيرکل حزب اعتماد ملي گفت: کساني که از حزب مي‌ترسند، مي‌خواستند در غياب احزاب، اختلاس‌هاي سه هزار ميلياردي کنند و اموال مردم را به تاراج ببرند وگرنه حزب يعني چشم و گوش مردم و حکومتي که از حزب بترسد ريگي به کفش دارد.
به گزارش ايسنا ، حجت‌الاسلام والمسلمين منتجب‌نيا در جمع برخي از اصلاح‌طلبان با تاکيد بر اينکه "بزرگان ما همواره گفته‌اند جامعه ما جامعه سياسي است"، اظهار کرد: مردم ما مردم رشديافته سياسي هستند و مي‌خواهند فعاليت سياسي کنند.
وي با بيان اينکه "فعاليت سياسي بايد قانون‌مند باشد و قانون‌مندي فعاليت‌هاي سياسي، کار حزبي است"، افزود: چرا برخي نگران و دلواپس کار و فعاليت حزبي هستند؟ آنهايي که از حزب مي‌ترسند مي‌خواستند در غياب احزاب اختلاس‌هاي سه هزار ميلياردي کنند و اموال مردم را به تاراج ببرند وگرنه حزب يعني چشم و گوش مردم.
اين فعال سياسي اصلاح‌طلب با بيان اينکه "حکومتي که از حزب بترسد ريگي به کفش دارد"، تصريح کرد: با صداي بلند عرض مي‌گويم هر مسئولي در کشور که از تحزب بترسد، حتماً و مسلماً خيال شيطاني دارد.
منتجب‌نيا در ادامه با اشاره به تعريف خود از اصلاحات، تاکيد کرد: اصلاحات شعار انبيا است و آنهايي که از کلمه اصلاح مي‌ترسند يعني يا مي‌خواهند فساد کنند يا مي‌خواهند درجا بزنند يا اينکه قصد ارتجاع دارند. ريشه فکري ما از عقلا و سيره نوراني پيامبران و امامان است. اصلاح‌طلبي يک حرکت ريشه‌دار، تاريخي و ديني است.
اين نماينده اسبق مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه "اتحاد، عامل پيروزي ما در انتخابات سال 1392 بود"، خطاب به دلواپسان گفت: رقباي ما با ايجاد احزاب ساختگي قصد دارند بين ما تفرقه بياندازند. در کجاي دنيا يک اقليت مي‌تواند گستاخي کند و جلوي رأي مردم بايستند و منتخب مردم را تحت فشار قرار دهد؟ شما از کجا آمديد؟ چه کسي به شما حق داده به منتخب مردم توهين کنيد؟ خطاب به شما مي‌گويم که وجدان اين ملت از افراطيون منزجر است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، در واکنش به اظهارنظر يکي از روحانيون مبني بر اينکه آيا رئيس‌جمهور دين خود را از انگليس آموخته است يا از قم؟ اظهار کرد: سوابق انقلابي رئيس‌جمهور منتخب که مشخص است، اما مي‌خواهيد من بگويم که شما چند سفر انگليس و آمريکا رفته‌ايد و با چه افرادي جلسه داشته‌ايد؟ مي‌خواهيد پرونده‌تان را بگويم چيست؟
اين فعال سياسي اصلاح‌طلب با بيان اينکه "اين افراد به جاي آنکه کفاره دهن‌کجي به امام(ره) و مردم را بدهند، اکنون دلواپس شده‌اند"، تصريح کرد: برخي افراد، دلواپس پول و رانت‌هاي چند هزار ميلياردي هستند که از دست داده‌اند.
منتجب‌نيا با بيان اينکه "دولت روحاني با حمايت تشکيلاتي اصلاح‌طلبان و پشتيباني ويژه هاشمي رفسنجاني و سيدمحمد خاتمي به قدرت رسيد"، گفت: ما اصلاح‌طلبان بايد با تمام قوا از اين دولت حمايت کنيم. از همان ابتدا هم گفته بوديم به دنبال سهم‌خواهي از اين دولت نيستيم و تنها انتظار ما اين است که رئيس‌جمهور به وعده‌هاي خود جامه عمل بپوشاند.
وي با اشاره به ديدار اخير رئيس‌جمهور و جمعي از اصلاح‌طلبان که چند روز قبل همراه با مراسم افطار به ميزباني حسن روحاني برگزار شد، گفت: روحاني به ما گفت که "تا پاي جان براي تحقق بخشيدن به آنچه به مردم وعده داده بودم، مي‌ايستم".
منتجب‌نيا خطاب به رئيس‌جمهور ادامه داد: وعده‌هاي شما محقق نمي‌شود مگر آنکه همراهان شما، همراهان فکري شما هم باشند. چرا کساني را که با دولت گذشته بودند و شما را قبول ندارند، تحمل مي‌کنيد؟ دولت گذشته بر دروغ، اختلاس و تهمت پايه‌گذاري شده بود. مسئوليت‌هاي کليدي را به آنها ندهيد.
قائم مقام دبيرکل حزب اعتماد ملي با بيان اينکه "بسيار اندوهگين هستيم که در غياب دبيرکل شجاع و عزيزمان بايد فعاليت خود را از سر بگيريم"، از عزم اعضاي حزب اعتماد ملي براي از انجام مجدد فعاليت‌ها و گسترده‌تر کردن آن خبر داد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |