چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 11624 14:40 1394/01/23
معاون سیاسی وزیر کشور:  از همه اجتماعات قانونی حمایت می‌کنیم

معاون سیاسی وزیر کشور: از همه اجتماعات قانونی حمایت می‌کنیم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
معاون سیاسی وزیر کشور:  از همه اجتماعات قانونی حمایت می‌کنیم

معاون سیاسی وزیر کشور: از همه اجتماعات قانونی حمایت می‌کنیم

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه در انتخابات امسال از همه سیاسیون فعال در چارچوب قانون حمایت می‌کنیم، گفت: ما از اجتماعات قانونی حمایت می‌کنیم زیرا اگر از فعالیت‌های قانونی حمایت نکردیم دو اشتباه انجام داده‌ایم.

به گزارش ایسنا ، محمد حسین مقیمی ظهر دیروز در شورای اداری سیستان و بلوچستان در زاهدان با مهم دانستن انتخابات پیش رو اظهار کرد: امیدواریم رقابت‌های گروه‌ها، احزاب و سیاسیون در انتخابات اسفند امسال که به پیروزی می‌اندیشند، به همدلی و همزبانی تبدیل شده و رفاقت ها حفظ شود.

وی از همه فرمانداران و مدیران اجرایی استان ها خواست تا در مسیر انتخابات زمینه ایجاد همدلی و همزبانی در جامعه را ایجاد کنند.

این مسئول با بیان اینکه ممکن است در انتخابات پیش رو داوطلبان فعالیت‌هایی انجام دهند، افزود: دولت از همه مدیران می‌خواهد که از امکانات دولتی له یا علیه کسی استفاده نشود، این امکانات فقط چند تا ساختمان اداری و خودرو نیست بلکه همه تریبون‌ها، امکانات و نیروها را شامل می‌شود.

مقیمی از همه مدیران خواست اگر قرار است در انتخابات از امکانات دولتی استفاده شود، باید بر اساس سیاست‌های استاندار و به صورت یکسان و یکنواخت در بین همه باشد.

وی با بیان اینکه اگر این اتفاق بیفتد، همه پای صندوق‌های رای آمده و نشاط سیاسی برقرار می‌شود، افزود: باز بودن راه ثبت نام برای همه گرایش‌های سیاسی قانونی نیز به حضور بیشتر مردم در صندوق رای کمک می‌کند.

مقیمی از حمایت همه سیاسیونی که در چارچوب قانون کار می‌کنند، خبر داد و گفت: ما از اجتماعات قانونی حمایت می‌کنیم زیرا اگر از فعالیت های قانونی حمایت نکردیم دو اشتباه انجام داده‌ایم، پس باید از همه فعالیت های شناسنامه‌دار و قانونی و همه آنهایی که در چارچوب قانون کار می‌کنند، حمایت کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه نباید به فعالیت های غیر قانونی اجازه اقدام بدهیم، خاطرنشان کرد: وزارت کشور برای فعال شدن احزاب قانونی آمادگی دارد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از روزی که کار را شروع کرد، تمام تلاشش این بود که عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده و به سیاست های کلی نظام در سند چشم انداز توسعه نزدیک شود، اظهار کرد: این سند را مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت و مجلس تهیه و مقام معظم رهبری آن را تایید کرده اند، این مبنا و پایه کاری ما در کشور است و همه باید تلاش کنیم به اهداف این سند نزدیک شده و در بخش‌هایی آن را محقق کنیم.

مقیمی افزود: با وجود اینکه دولت‌های زیادی روی کار آمده‌اند ولی ما هنوز در برخی از بخش‌های سند توسعه عقب هستیم، البته در برخی جاها نیز فعلاً در حد این برنامه قرار داریم، در مجموع باید عقب افتادگی ها را با دقت بیشتر جبران کنیم.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |