جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 166046 12:24 1400/09/28
مصوبه جدید شورای عالی مسکن برای جوانان مجرد

مصوبه جدید شورای عالی مسکن برای جوانان مجرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
مصوبه جدید شورای عالی مسکن برای جوانان مجرد

مصوبه جدید شورای عالی مسکن برای جوانان مجرد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

  • به گزارش جهان اقتصاد به نقل از تسنیم، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با اعلام اینکه مهمترین هدف دولت تکمیل کریدورهای کشور در کریدور شرق غرب و شمال و جنوب است اظهار کرد: این اقدام باعث کاهش هزینه و زمان برای همسایگان شمالی، جنوبی، شرق و غرب ایران خواهد شد. به عنوان مثال روسیه سالانه حدود 30 هزار تن زغالسنگ را از طریق دریای سیاه و سرخ به هند صادر می‌کند که در صورت تکمیل کریدورهای ایران علاوه بر کاهش قابل ملاحظه زمان، درآمدهای فراوانی هم نصیب ایران و هم نصیب کشورهای همسایه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به درخواست تمدید ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه ثبت اسناد و املاک افزود: به مردم توصیه می‌کنیم حتما در این سامانه ثبت نام کنند چرا که زیرساخت لازم برای برنامه‌ریزان کشور به حساب می‌آید و بسیار بسیار مهم است.

قاسمی با بیان اینکه در این سامانه مردم خوداظهاری کرده و اطلاعات سکونتی خود را ثبت می‌کنند تصریح کرد: به زودی مجوز تمدید ثبت اطلاعات را در این سامانه دریافت خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در سامانه ثمن اظهار کرد: تاکنون حدود 3 میلیون نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که به زودی در شهرهایی که مشکل زمین داشتیم سامانه بازگشایی خواهد شد در این صورت پیش‌بینی می‌کنیم تقاضا برای نهضت ملی مسکن به 4 میلیون ثبت‌نام افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از مصوبه شورای عالی مسکن برای جوانان مجرد خبر داد و گفت: به زودی در این رابطه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

قاسمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 20 هزار واحد مسکن نهضت ملی در استان فارس گفت: دو هفته دیگر 30 هزار واحد از این طرح را در استان قم آغاز خواهیم کرد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |